ادامه عملیات ضد صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری

بهمن: عملیات ضد صهیونیستی در مناطق کرانه باختری همچنان ادامه دارد و منابع فلسطینی از اقدامات جدید مبارزان خبر دادند.

به گزارش بهمن به نقل از فلسطین الیوم، مبارزان فلسطینی طی شب گذشته و بامداد امروز شنبه دست به چندین عملیات ضد صهیونیستی زدند.
منابع فلسطینی گزارش دادند که مبارزان فلسطینی بامداد امروز یک دستگاه خودروی نظامی اسرائیلی را در نزدیکی دیوار حایل واقع در غرب جنین به رگبار بستند.
مبارزان فلسطین همین طور شب گذشته به سمت پست بازرسی ارتش صهیونیستی در جنوب غرب شهر نابلس آتش گشودند.
این اقدام در حالی صورت می گیرد که مبارزان فلسطینی پیش از اجرای این عملیات یک پایگاه نظامی اسرائیلی را در جنوب نابلس هدف حمله قرار دادند.
این اقدام در حالی صورت می گیرد که گروههای مبارز عرین الاسود جوانان غیور فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی را به قیام گسترده مقابل اشغالگران صهیونیست و آتش زدن لاستیک های خودرو ها و تخریب دوربین های مدار بسته دشمن صهیونیستی فرا خواندند.
از سوی دیگر مرکز داده های فلسطینی معطی در گزارشی بیان کرد که در هفته گذشته در مجموع ۲۱۸ عملیات مختلف مقاومتی در اراضی اشغالی به وقوع پیوست که طی آن ۴ صهیونیست به هلاکت رسیده و ۸ نفر دیگر زخمی شدند.
این عملیات ها شامل ۲۵ مورد تیراندازی، دو عملیات حمله به سلاح سرد، یک مورد زیرگیری با خودرو و ۸ مورد حمله به خودرو های اشغالگران اسرائیلی بوده است. فلسطینیان ده ها مرتبه نیز با حملات شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست مقابله کرده و با آنان درگیر شدند.
همچنین مبارزان مقاومت هفته گذشته یک پهباد اسرائیلی را سرنگون کرده و ۹ نارنجک دست ساز در راه گشتی های اسرائیلی منفجر کردند.
بر پایه این گزارش، از شروع ماه فوریه جاری تا حالا ۷ صهیونیست در عملیات های مقاومتی فلسطینیان به هلاکت رسیده و ۴۸ نفر دیگر زخمی شدند.

منبع: