مدیركل آموزش و پرورش گلستان: ۹ دی نماد ولایتمداری ملت ایران است

بهمن: گلستان مدیرکل آموزش وپرورش استان گلستان، ۹ دی را تجلی اقتدار و ولایت مداری ملت انقلابی دانست و بر ضرورت معرفی این روز به دانش آموزان تاکید نمود.
سید رضا نظری امروز پنج شنبه ۸ دی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: ۹ دی یادآور حماسه باشکوه مردم ایران است، مردم در حماسه ۹ دی با حضور باشکوه خود بساط فتنه را برچیدند و توطئه های دشمنان را ناکام گذاشتند.
وی با اعلان اینکه مردم در ۹ دی به این بصیرت رسیدند که باید خود سکاندار مسائل کشور باشند، اضافه کرد: با بصیرت و هوشیاری مردم، دست فتنه گران خالی ماند و به لطف خدای متعال راه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ادامه یافت.
مدیرکل آموزش وپرورش استان گلستان با اشاره به این که ۹ دی نشان داد هر جایی مردم صادقانه پای کار باشند پیروز میدان هستند، اشاره کرد: ۹ دی دستاوردهای زیادی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد، در ۹ دی مردم بار دیگر نشان دادند که پیرو ولایت هستند.
نظری بر ضرورت معرفی ۹ دی در میان دانش آموزان اصرار کرد و متذکر شد: معرفی ۹ دی به دانش آموزان باید در دستور کار مدارس قرار بگیرد، در حقیقت باید اتفاقات و حوادث مربوط به فتنه ۸۸ و ۹ دی به دانش آموزان بیان شود تا در فضای غبارآلود فتنه های دشمنان راه را از بیراهه تشخیص دهند.
وی با اشاره به این که دانش آموزان امروز ما باید بدانند که روزی مجاهدانی بودند و حماسه آفریدند و فتنه ها را برچیدند، اشاره کرد: امروز دانش آموزان ما باید بصیرت لازم را داشته باشند، باید مباحث سیاسی و اجتماعی مطابق با سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی برای دانش آموزان تبیین شود و دانش آموزان ما با آن آشنا گردند.
مدیرکل آموزش وپرورش استان گلستان؛ ۹ دی را تجلی اقتدار و ولایت مداری ملت انقلابی دانست و تصریح کرد: امروز هم مردم باید همانند ۹ دی سال ۱۳۸۸ با آن بصیرت و هوشیاری مثال زدنی مدافع ولایت باشند و بتوانند استقلال این کشور را صیانت کنند.