آمادگی ارتش رژیم صهیونیستی برای عملیات گسترده درشمال کرانه باختری

بهمن: بنابر اعلام منابع عبری، ارتش رژیم صهیونیستی خودرا برای یک عملیات نظامی گسترده در شمال کرانه باختری آماده می کند.

به گزارش بهمن به نقل از رسانه های فلسطینی، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع نظامی آورده است که روزهای پیش رو در کرانه باختری، همچون یک آزمون مهمست و در صورتیکه تشکیلات خودگردان اقدامی صورت ندهد، رژیم صهیونیستی خود وارد عمل خواهد شد و فعالیت و تحرکات در شمال کرانه باختری را افزایش خواهد داد.
منبع مذکور افزود که خدمات امنیتی رژیم صهیونیستی به جهت هشدارها نسبت احتمال شروع دور جدید عملیات های مقاومتی فلسطینیان، در حالت آماده باش کامل قرار دارند.
بنابراین گزارش، رژیم صهیونیستی طی روزهای گذشته بوسیله برخی کانال ها خصوصاً آمریکایی ها فشار زیادی را بر ابومازن رییس تشکیلات خودگردان بمنظور کنترل مجدد اوضاع در کرانه باختری و آرام سازی اوضاع وارد کرده است.
این منبع اصرار کرد که اگر تغییری دراین زمینه اتفاق نیفتد، این احتمال وجود خواهد داشت که رژیم صهیونیستی به سمت شروع عملیاتی گسترده جلو برود تا جلوی کشیده شدن دامنه تنش و درگیری ها به نابلس، جنین و دیگر شهرها گرفته شود.
کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه عنوان نمود که ارتش رژیم صهیونیستی در همین راستا مبادرت به انتشار شمار بیشتری از نیروهای خود خصوصاً در آستانه اعیاد یهودی، در داخل و اطراف شهرک های صهیونیست نشین کرده، چونکه هنوز برخی تیم ها و گروههای مسلح هستند که نیروهای آنها بازداشت نشده و ممکنست دست به عملیات هایی بزنند.

منبع: