بیانیه مشترك جنبش های حماس و جهاد اسلامی: مقاومت بعنوان گزینه راهبردی ادامه خواهد یافت

به گزارش بهمن، جنبش های جهاد اسلامی و حماس بعد از برگزاری نشست مشترک با صدور اطلاعیه ای بر مقاومت بعنوان گزینه راهبردی تاکید و اعلام نمودند که هماهنگی میان دو جنبش و همه گروه ها در سطح عالی قرار دارد.

به گزارش بهمن به نقل از المسیره، جنبش های جهاد اسلامی و حماس بعد از برگزاری نشست مشترک با صدور اطلاعیه ای بر مقاومت بعنوان گزینه راهبردی تاکید و اعلام نمودند که هماهنگی میان دو جنبش و همه گروه ها در سطح عالی قرار دارد.
در این بیانیه آمده است: به دشمن صهیونیستی در رابطه با هر گونه مکر و خیانت ضد ملت و مقاومت شجاعانه فلسطین اخطار می دهیم و تاکید می نماییم که واکنش ما یکپارچه و قاطع خواهد بود.
جنبش های حماس و جهاد اسلامی تاکید کردند: اتاق عملیات مشترک دستاوردی ملی است که همه گروههای مقاومت را شامل می شود و همه ما تلاش می نماییم نقش و جایگاه آنرا تا آزادسازی اراضی اشغالی و بازگشت آوارگان تقویت نماییم.
بیانیه مذکور اضافه کرد: قدس مرکز نبرد با دشمن و قبله مجاهدان و انقلابیون است و نیروهای مقاومت به نبرد قدس تا آزادسازی فلسطین ادامه خواهند داد.
جنبش های جهاد اسلامی و حماس از تشکیلات خودگردان فلسطین در کرانه باختری خواهان توقف تعقیب نیروهای مقاومت و آزادی زندانیان سیاسی شدند و تاکید کردند: ما خواستار تحقق دستاورد ملی فلسطین از راه تشکیل شورای ملی فلسطینی که شامل همه فلسطینیان داخل و خارج باشد، هستیم.
در بخش دیگر بیانیه مشترک این دو جنبش فلسطینی آمده است: ما از اعضا و طرفداران این دو جنبش خواستار همبستگی بیشتر از پیش هستیم تا دست در دست هم نهاده و در خدمت ملت و مقاومت فلسطین باشیم.
حماس و جهاد اسلامی تاکید کردند: از همه ملت های عربی و اسلامی و آزادگان جهان که در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه از ملت فلسطین حمایت کردند، قدردانی می نماییم و این اطمینان را به انسان های آزاده جهان می دهیم که مقاومت فلسطین متحد خواهد ماند و از قدرت خود برای ایجاد معادلات جدید در مقابل رژیم صهیونیستی استفاده خواهد نمود. از کشورهای اسلامی و عربی بخصوص جمهوری اسلامی ایران، مصر، قطر و احزاب عربی و اسلامی به خاطر دفاع از ملت فلسطین تشکر می نماییم. سلام و درود بر ملت بزرگ فلسطین، شهدای عزیز بخصوص شهدای نبرد «وحدت میدان ها» بخصوص شهید تیسیر الجعبری و خالد منصور و تمامی اسرای قهرمان همچون اسیر مقاوم و قهرمان خلیل عواوده که ۱۷۳ روز است دست به اعتصاب غذا زده است.