مكالمه تلفنی رئیس جمهور و امیر قطر؛ رئیسی: رایزنی های فشرده مقامات ایران و قطر تاثیر مثبتی بر روند اجرای توافقات فیمابین دارد

رییس جمهور با اشاره به رایزنی ها و دیدارهای دیپلماتیک پرشمار و فشرده مقامات ایران و قطر در ماه های اخیر گفت: این دیدارها و رایزنی ها تاثیر مثبتی بر روند اجرای توافقات میان دو کشور دارد.
آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر روز یکشنبه در گفتگوی تلفنی عیدانه با «شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر، با تبریک عید سعید قربان به وی، دولت و ملت قطر اظهار داشت: امیدوار هستم خداوند به مناسبت این عید بزرگ برکات خودرا بر مردم ایران و قطر و امت اسلامی نازل کند.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، رییس جمهور با اشاره به رایزنی ها و دیدارهای دیپلماتیک پرشمار و فشرده مقامات دو کشور در ماه های اخیر اضافه کرد: این دیدارها و رایزنی ها تاثیر مثبتی بر روند اجرای توافقات میان دو کشور دارد.
«شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر نیز در این گفتگوی تلفنی متقابلا عید سعید قربان را به آیت الله رئیسی، دولت و ملت ایران و نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک گفت و اشاره کرد: امیدوار هستم به برکت این عید، خیر و نعمت نصیب ملت های قطر و ایران و ملت های مسلمان شود.
امیر قطر همین طور از روند رو به گسترش روابط دو کشور و اجرای توافقات فیمابین اظهار رضایت و خرسندی کرد.