رئیس دیوان عدالت اداری: دشمنان به وضعیت فروماندگی قرار دارند

به گزارش بهمن رئیس دیوان عدالت اداری ضمن اشاره به شهادت شهید صیاد خدابی خاطرنشان کرد: دشمنانی که ما را متهم به ترور می کنند امروز در وضعیتی از فروماندگی قرار دارند و شهادت بزرگ مردانی همچون شهید صیاد خدایی در درب منزل شهید نشان داده است که دشمن در جبهه رو در رو و مقابل توان مقابله با ما را نداشته ازاین رو تلاش می کند با ترور بزرگ مردان عمق کینه خویش را نشان داده است.
به گزارش بهمن به نقل از دیوان عدالت اداری، حجت الاسلام والمسلمین حکمتعلی مظفری رییس دیوان عدالت اداری ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، سوم خرداد سال ۱۳۶۱ را روز مقاومت، ایثار و پیروزی و روز ولایت مداری و ایثار شهیدان خواند و اظهار داشت: ملت قهرمان ایران در حماسه شکوهمند سوم خرداد، قهرمانانه و با عمل به فرامین رهبری الهی امام (ره) وارد عرصه نبرد شدند و مشت پولادین خودرا بر سر تجاوز و ظلم کوبیدند و بر تارک تاریخ ماندگار شدند.
مظفری با اشاره به جمله تاریخی حضرت امام که فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد اظهار داشت: آحاد ملت ایران در آن برهه تاریخی با خداوند متعال، میثاق صیانت از دین و پایداری در مقابل دشمنان اسلام بسته و دست بیعت با رهبر خدائی و الهی داده بودند و خداوند آنچنان که وعده داده بود ملت را یاری و خرمشهر را آزاد کرد و دشمن تا بن دندان مسلح را از پیروزی بر ملت غیور ایران ناامید و ناامید ساخت.
رییس دیوان عدالت اداری با اشاره به شهادت شهید صیاد خادمی اشاره کرد: دشمنانی که ما را متهم به ترور می کنند امروز در وضعیتی از درماندگی قرار دارند و شهادت بزرگ مردانی همچون شهید صیاد خدایی در درب منزل شهید نشان میدهد که دشمن در جبهه رو در رو و مقابل توان مقابله با ما را نداشته بدین جهت تلاش می کند با ترور بزرگ مردان عمق کینه خودرا نشان میدهد.
وی در بخش پایانی سخنان خود خطاب به همکاران قضائی و اداری ضمن تاکید بر کار جهادی و حل مشکلات مردم اضافه کرد: بر همه ما واجب است همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس و با خلق حماسه های ماندگار حماسه آزادسازی خونین شهر، خرمشهرهای دیگری برای کشور رقم زنیم و جهانیان را در فتح قله های اقتدار و عزت شگفت زده نماییم.
در ادامه این مراسم یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس با بیان خاطراتی از عملیات آزادسازی خرمشهر یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و عملیات بیت المقدس را گرامی داشت.

منبع: