استفاده از ظرفیت مرکز بررسی های استراتژیک در پیشبرد برنامه های دولت در حوزه ورزش و جوانان

در دیدار رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری با وزیر ورزش و جوانان، راهکارهای نقش آفرینی فعالانه این مرکز در پیشبرد و تحقق برنامه های دولت مردمی در حوزه ورزش و جوانان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، در این دیدار محمدصادق خیاطیان ضمن اشاره به حیطه وظایف و کارکردهای مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، به مرور زمینه های همکاری این مرکز با وزارت ورزش و جوانان پرداخت و برای نقش آفرینی فعالانه و ثمربخش مرکز در حوزه مطالعاتی و پژوهشی برای تحقق برنامه های دولت مردمی در حوزه ورزش و جوانان اعلام آمادگی کرد.
در این دیدار طرفین در مورد لزوم ترویج گفتمان عدالت و جمهوریت و راهکارهای تحقق آن در حوزه ورزش و جوانان به گفتگو پرداختنند. واگذاری سهام دو تیم استقلال و پرسپولیس به مردم و راهکارهای توسعه استفاده عمومی از اماکن ورزشی همچون مواردی بود که در این دیدار در مورد آن بحث و بررسی گردید.
در ادامه این جلسه همینطور با توافق طرفین مقرر شد که مرکز بررسی های استراتژیک با همکاری وزارت ورزش و جوانان و سایر دستگاههای ذیربط، در زمینه تهیه سند توسعه دیپلماسی ورزشی نقش آفرینی کند.
سجادی وزیر ورزش و جوانان هم در این دیدار با استقبال از همکاری این وزارت خانه با مرکز بررسیهای استراتژیک در حوزه های مختلف، بر لزوم ارتقای ارتباط شبکه نخبگانی در رابطه با حوزه های ماموریتی این وزارت خانه با مرکز بررسی های استراتژیک تصریح کرد.

منبع: