عصائب اهل الحق: تاخیر در برگزاری انتخابات تهدید نظامی سیاسی عراق است

به گزارش بهمن سخنگوی دفتر سیاسی جنبش عصائب اهل الحق در سخنانی طرح مبحث تاخیر در برگزاری انتخابات را عاملی در جهت تهدید نظام سیاسی عراق توصیف کرد.

به گزارش بهمن به نقل از المعلومه، محمود الربیعی سخنگوی دفتر سیاسی جنبش عصائب اهل الحق در سخنانی طرح مبحث تاخیر در برگزاری انتخابات را عاملی در جهت تهدید نظام سیاسی عراق توصیف و اعلام نمود که این عراق را وارد تونل تاریکی می کند.
وی در سخنانی با بیان این مورد اظهار داشت: هر گونه تلاشی برای به تاخیر انداختن انتخابات، با هدف تخریب، ایجاد هرج و مرج و دشمنی با عراق و عراقی هاست.
ربیعی با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات سفارش مرجعیت و خواسته معترضان عراقی است، اضافه کرد: به تاخیر انداختن انتخابات سبب ناامیدی افکار عمومی می شود. کسانی که چشم به برگزاری انتخاباتی شفاف و سالم دوخته اند و امید دارند که از راه این انتخابات از دست دولت کنونی نجات یابند.
پیشتر ضحی القصیر نماینده پارلمان عراق از ائتلاف دولت قانون درباره تلاشهای بیگانگان سخن گفته بود و این که برخی به دنبال تعطیل کردن انتخابات هستند و این که عراق همچنان میدانی برای رقابت های منطقه ای بین المللی باقی بماند.

منبع: