سازمان تروریستی سنتكام: بیشتر از ۹۰ درصد خروج نظامیان آمریكایی از افغانستان كامل شده است

به گزارش بهمن ستاد فرماندهی تروریست های آمریکایی در منطقه معروف به سنتکام امروز در اطلاعیه ای اعلام نمود که بیشتر از ۹۰ درصد از روند خروج نظامیان اشغالگر این کشور از افغانستان کامل شده است.

به گزارش بهمن به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، تروریست های واحد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) امروز سه شنبه در اطلاعیه ای اعلام نمود که بیش از ۹۰ درصد از روند خروج نظامیان اشغالگر آمریکایی از افغانستان کامل شده است.
در بیانیه صادره از طرف تروریست های سنتکام در این زمینه آمده است: روند خروج ادامه دارد. فرماندهی مرکز ایالات متحده برآورد می کند که حالا بیش از ۹۰ درصد از کل پروسه خروج تکمیل شده است.
به گزارش بهمن به نقل از مهر، آمریکا پیش تر و برمبنای توافق دوحه با طالبان وعده داده بود که اول ماه می سال جاری میلادی اشغالگران این کشور را از افغانستان خارج کند، اما در ادامه، سپتامبر را موعد خروج تروریست های آمریکایی از افغانستان مورد تأیید قرار داد.
در حالی که تاریخ ۱۱ سپتامبر برای خروج نظامیان آمریکایی از افغانستان اعلام شده، مقامات و اندیشکده های غربی و خصوصاً آمریکایی تلاش می کنند تا با پر رنگ کردن تهدیدهایی از قبیل ظهور مجدد داعش و دامن زدن به خشونت ها در این کشور، همچنان حضور نظامی تروریست های آمریکایی در افغانستان را تضمین کنند.