خانجانی: همه حاكمیت به پرشور شدن انتخابات كمك كنند

به گزارش بهمن یک فعال سیاسی اظهار داشت: چه جریان اصلاح طلب و چه اصولگرا باید امید را به این مردم برگردانند؛ چونکه این مردم هستند که آینده کشور را تعیین می کنند.
جهانبخش خانجانی در گفت و گو با ایسنا، با مثبت ارزیابی کردن فضای ثبت اسامی انتخابات ریاست جمهوری اظهار نمود: به نظرم شرایط کشور به شکلی است که باید عقلانیت بیش تری در پروسه انتخابات، چه دوران ثبت نام و چه تایید صلاحیت ها و چه حتی پس از برگزاری انتخابات به کار ببریم.
وی افزود: متاسفانه سال هاست مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را اذییت می کند و کشور را گرفتار بحران کرده است. برای حل این مشکل باید همه جریانات سیاسی، حاکمیت و دولت کمک کنند تا انتخاباتی پر شور و با مشارکت بالا ایجاد شود.
این عضو حزب کارگزاران سازندگی اظهار داشت: متاسفانه برخی رفتارها برخلاف فرمایشات مقام معظم رهبری است که بر مشارکت بالای مردم در انتخابات تاکید دارند. برخی نهادها مثل شورای نگهبان یا صدا و سیما بجای تشویق مردم به مشارکت سیاسی فرایندها را برای برخی چهره های سیاسی و حزبی سخت می کنند.
وی اشاره کرد: چه جریان اصلاح طلب و چه اصولگرا باید امید را به این مردم برگردانند؛ چونکه این مردم هستند که آینده کشور را تعیین می کنند. باید با مردم به شکلی رفتار شود که امیدوارانه در انتخابات شرکت نمایند.
این فعال سیاسی اظهار داشت: متاسفانه در ادوار مختلف با تنگ نظری برخی نمایندگان مجلس قوانین انتخاباتی طوری تنطیم نشده که شرکت در انتخابات طبق پروتکلهای قوام یافته حزبی باشد. از طرفی هم بتازگی شورای نگهبان به نظر من برخلاف قوانین کشور مطالبی را مطرح کرده که میتواند محدودیت هایی را برای برخی چهره ها بوجود آورد.

منبع: