شریعتی: هر فردی كه دل در گرو منافع ملی دارد باید از غبار آلود كردن فضای انتخابات بپرهیزد

به گزارش بهمن یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: هر فرد و هر جریانی که دل در گرو منافع ملی دارد باید از پرداختن به حاشیه های در این ایام و غبارآلود کردن فضا پرهیز کند تا مردم بتوانند با آگاهی کامل فردی اصلح را انتخاب کنند.
غلامرضا شریعتی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ضرورت آگاهی بخشی به مردم برای انتخاب اصلح در انتخابات و پرهیز از پرداختن به حاشیه ها، بیان کرد: جایگاه ریاست جمهوری در کشور ما بسیار بالا بوده و می توان دومین جایگاه مهم کشور را به آن اختصاص داد. حتی جایگاه این مقام از ریاست قوه قضاییه و قوه مقننه نیز بالاتر است و مقام معظم رهبری نیز در بیانات خود در ابتدای سال به اختیارات این نهاد و منابع و امکاناتی که در اختیار دارد، اشاره داشتند.
ایشان سپس اظهار نمود: اگر ما بخواهیم شاهد تحولی در حوزه اقتصاد، فرهنگ، مسائل اجتماعی و سایر حوزه ها باشیم نمی توان هیچ گاه نقش جایگاه ریاست جمهوری را نادیده گرفت. حتی بخش اعظمی از مشکلاتی که امروز ما در حوزه های مختلف با آن مواجه هستیم به روسای جمهوری باز می گردد که از ابتدا انقلاب تا به امروز ریاست این قوه مهم را بر عهده داشتند.
نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: مردم باید بدانند که اگر می خواهند شاهد تحولی در مسائل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خود باشند باید به دور از توجه به حواشی سیاسی و جنجال های رسانه ای به دنبال تامل و شناخت کاندیداها بوده و در نهایت فردی اصلح که واقعا توانایی و قابلیت اداره این نهاد مهم را دارد انتخاب کنند.
ایشان سپس اشاره کرد: مقام معظم رهبری نیز در دیداری که با تشکل های دانشجویی داشتند به چند خاصیت و شاخص مهم برای انتخاب فردی اصلح اشاره داشتند. هر فرد و هر جریانی که دل در گرو منافع ملی دارد باید از پرداختن به حاشیه های در این ایام و غبار آلود کردن فضا پرهیز کند. نباید فضایی غبارآلود برای مردم ایجاد کرد که نتوانند به درستی تصمیم بگیرند.
وی ادامه داد: ما امروز با مشکلات جدی در حوزه مسائل اقتصادی، تورم، بیکاری و تولید مواجه هستیم که نیاز داریم با معرفی دقیق کاندیداها و آگاهی بخشی به مردم شاهد انتخاب فردی اصلح، کارآمد و انقلابی باشیم تا با تشکیل کابینه ای منسجم و توجه به ظرفیت های داخل در راه گره گشایی از مشکلات مردم حرکت نماییم.

منبع: