در حمایت از ساكنان شیخ جراح برگزار شد؛ تجمع اعتراضی اردنی ها در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در امان

بهمن: صدها اردنی در محکومیت اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی مقابل ساکنان شیخ جراح در قدس اشغالی، در مقابل سفارت تل آویو در شهر امان تجمع کردند.

به گزارش بهمن به نقل از النشره، صدها اردنی در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در شهر امان تجمع کردند. شرکت کنندگان در این تجمع اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی مقابل ساکنان منطقه شیخ جراح در قدس اشغالی را محکوم کردند.
بر اساس این گزارش، اردنی های تجمع کننده در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در شهر امان با سر دادن شعارهایی مقابل مقامات این رژیم، خواهان توقف هرچه سریع تر جنایات آنها مقابل فلسطینیان در شیخ جراح شدند.
مدتی است که منطقه شیخ جراح واقع در قدس اشغالی شاهد درگیری های شدیدی میان نظامیان صهیونیست و شهروندان فلسطینیِ ساکن این منطقه است. صهیونیست ها در ایام اخیر بر شدت اقدامات سرکوبگرانه خود مقابل فلسطینیان ساکن شیخ جراح افزوده اند.
اتفاقات و تحولات شیخ جراح زمانی شروع شد که دادگاه رژیم صهیونیستی در اقدامی عجیب و ضد حقوق بشری و البته دردناک، برگه ها و اسنادی را در اختیار شهرک نشینان این رژیم قرار داد که در آنها منازل فلسطینیان در منطقه شیخ جراح به نام شهرک نشینان ثبت شده بود.
این در حالی است که منابع خبری از تشکیل جلسه شورای امنیت سازمان ملل متحد در روز دوشنبه بمنظور بررسی تحولات قدس اشغالی خبر دادند.
بر اساس این گزارش، شورای امنیت سازمان ملل مقرر است روز دوشنبه تشدید تنش ها در بیت المقدس و حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به فلسطینی ها در مسجدالاقصی و محله شیخ جراح را بررسی کند.
فشارهای بین المللی به رژیم صهیونیستی برای اختتام دادن به خشونتها مقابل فلسطینی ها طی روزهای اخیر بالا رفته است. آمار مجروحین درگیری هایی که از روز جمعه در قدس اشغالی شروع شده است، بیش از ۳۰۰ نفر اعلام می شود.

منبع: