فوزی برهوم: ممانعت صهیونیستها از ورود واكسن كرونا به غزه یك جنایت ضد بشری است

بهمن: جنبش های حماس و جهاد اسلامی ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود واکسن کرونا به نوار غزه را به شدت محکوم کردند.

به گزارش بهمن به نقل از فلسطین الیوم، جنبش های مقاومت اسلامی «حماس» و «جهاد اسلامی» فلسطین امروز سه شنبه به اقدام خصمانه اخیر رژیم صهیونیستی در ممانعت از ورود واکسن کرونا به غزه واکنش نشان دادند.
بر اساس این گزارش، فوزی برهوم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در این ارتباط اشاره کرد: ممانعت از ورود واکسن کرونا به غزه، یک جنایت ضد بشری و اقدامی مغایر با قوانین بین الملل است.
برهوم افزود که جامعه جهانی باید ورود واکسن کرونا برای مردم غزه را تضمین کند و اجازه ندهد جنایات دشمن صهیونیستی در حق این ملت بیش از این ادامه داشته باشد.
از سوی دیگر، یوسف الحساینه، عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی نیز عنوان نمود که این اقدام دشمن صهیونیستی پرده از چهره کریه این رژیم جنایتکار برداشت و بطور قطع ملت فلسطین و جریان های پویا و فعال آن در مقابل چنین جنایتی ساکت نمی نشینند.
الحساینه ممانعت از ورود واکسن کرونا را یکی دیگر از جنایات دشمن صهیونیستی در حق ملت فلسطین و ادامه سیاست مجازات دسته جمعی و محاصره این باریکه دانست. وی ادامه محاصره غزه و محروم کردن ساکنان آن از ابتدایی ترین حقوق و امکانات پزشکی را جنایتی جنگی مقابل دیدگان جهانیان خواند.

منبع: