رهبر حزب الامه سودان: نرمال سازی روابط با صهیونیسم منجر به صلح نخواهد شد

رهبر حزب الامه سودان ضمن انتقاد شدید از نرمال سازی قریب الوقوع روابط دولت انتقالی این كشور با رژیم صهیونیستی، اعلام نمود: نرمال سازی روابط با تل آویو هیچ ارتباطی به صلح ندارد.

به گزارش بهمن به نقل از العهد، «صادق المهدی» رهبر حزب «الامه» سودان از برخی تلاش ها در این کشور برای نرمال سازی روابط با رژیم صهیونیستی به شدت انتقاد نمود.
بر اساس این گزارش، وی در این خصوص اظهار داشت: اگر دولت انتقالی به نرمال سازی روابط با رژیم نژادپرست صهیونیستی بپردازد، حزب الامه هم تأیید خود از نهادها و مؤسسات مرحله انتقالی را لغو خواهد نمود.
المهدی اعلام نمود: نهادها و مؤسسات دولت انتقالی از اختیاراتی نظیر تصمیم گیری در مورد نرمال سازی روابط با صهیونیستها برخوردار نیستند.
رهبر حزب الامه سودان همینطور یادآور شده است: نرمال سازی روابط با صهیونیستها نه تنها منجر به صلح نخواهد شد، بلکه تنش و درگیری های بیشتری را به دنبال خواهد داشت.
اخیراً زمزمه هایی پیرامون نرمال سازی قریب الوقوع روابط دولت انتقالی سودان با رژیم صهیونیستی شنیده شده است.
این درحالی است که مردم سودان در جریان برگزاری تظاهرات «۲۱ اکتبر» طی روز چهارشنبه گذشته اعتراض خویش را نسبت به روند نرمال سازی روابط میان کشورشان و رژیم صهیونیستی نشان دادند. آنها پرچم رژیم صهیونیستی را در این تظاهرات به آتش کشیدند.