شهردار سنندج: رشادت های مردم كردستان در هشت سال دفاع مقدس غیر قابل توصیف است

به گزارش بهمن كردستان شهردار سنندج در مراسم تجلیل از فرزندان شهدا و جانبازان شاغل در شهرداری اظهار داشت: رشادت های مردم كردستان در روزهای هشت سال دفاع مقدس سبب شد كه یك وجب از خاك این دیار به دست دشمنان نیفتد و ایثار و رشادت مردمان كردستان در این ایام غیر قابل توصیف است.
حشمت اله صیدی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به همه مردم شریف ایران بخصوص خانواده معظم شهدا و جانبازان اظهار نمود: همه مسؤلان به هر اندازه به خانواده های شهدا خدمت نماییم باز هم نمی توانیم گوشه ای از زحمات و از خودگذشتگی آنان را جبران نماییم.
صیدی با اعلان اینکه امنیت امروزه کشور بخصوص در مناطق مرزی و منطقه مرزی کردستان مرهون خون شهدا و رشادت ها و جوانمردی های جانبازان دانست و اظهار داشت: همه ما مدیون شهدا و جانبازان و خانواده آنها هستیم.
وی ادامه داد: رشادت های مردم کردستان در هشت سال دفاع مقدس که ایثارگونه در مقابل دشمن ایستادگی کردند غیر قابل توصیف است.
صیدی عنوان کرد: هم اکنون هم کشور در حال جنگ است؛ جنگ نابرابر اقتصادی که تحریم های ناجوانمردانه و ظالمانه دشمنان ایران اسلامی سبب بوجود آوردن شرایط سخت اقتصادی شده است.
وی اشاره کرد: باتوجه به این شرایط و در مقایسه با دیگر شهرداریهای سطح کشور و ادوار گذشته نیز، خوشبختانه این شهرداری شرایط مناسبی از لحاظ مالی دارد که این جز با تلاش و زحمت همکاران و یاری مسؤلان استانی امکان پذیر نبود.
شهردار سنندج همینطور اشاره کرد: در این دوره در تمام سطح شهر به صورت متوازن و عادلانه خدمات مختلف انجام شده است و تلاش بر آن بوده که تفاوتی قائل نشویم که همین مساله سبب رضایتمندی شهروندان و همینطور افزایش سطح توقعات شده که با توکل بر خدا در جهت تحقق خدمات رسانی شایسته به آنان باید تمام توان خویش را همچنان بکار ببندیم.
در انتها این مراسم از فرزندان شهدا و جانبازان شاغل در شهرداری سنندج تجلیل به عمل آمد.

منبع: