دادستان عمومی و انقلاب یاسوج: برای حفظ امنیت شهروندان با كسی شوخی نداریم

كهگیلویه و بویراحمد دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مركز استان كهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: برای حفظ امنیت شهروندان در سطح استان با كسی شوخی نداریم.
سید علی ملک حسینی در حاشیه اجرای مرحله دوم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی اضافه کرد: همانطور که قول داده بودیم، بعد از مرحله اول که برخورد با خودرو سواران و افراد ماجراجو در ساعت میانی و پایانی شب در سطح شهر بوده و طی این اقدامات که با حضور مقتدرانه پلیس راهور و نیروی تلاشگر انتظامی انجام شد، تعداد ۱۴۵خودرو توقیف و بعد از انتقال به پارکینگ، ضمن اعمال جرایم، برای بعضی از مالکین آنها پرونده کیفری تشکیل شد.
وی با اعلان اینکه تاکید رئیس کل محترم دادگستری استان و مطالبه عمومی، سبب برگزاری طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بوده، اظهارکرد: در امتداد این طرح، نیروی مقتدر انتظامی حضور مؤثر و فعالی با دستگاه قضایی داشته است.
دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با اشاره به برگزاری مرحله دوم این طرح اشاره کرد: در این مرحله وضعیت نابسامان کافی شاپ ها و قلیان خانه های سطح شهر، مورد بازرسی قرار گرفتند.
ملک حسینی اشاره کرد: بازرسی از صنوف مذکور، نشانگر وضعیت نابسامان و اسفناک این مکان هاست.
وی افزود: در این بازرسی، دستگاه هایی مانند تعزیرات حکومتی، نمایندگان شبکه بهداشت و اتاق اصناف حضور داشتند و نسبت به پلمب تعداد زیادی از این مراکز اقدام و برای برخی نیز پرونده قضایی تشکیل شده است.
دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با اعلان اینکه برخورد قاطع در انتظار مخلان نظم و امنیت شهروندان و متجاوزان به حقوق شهروندی دیگران خواهد بود، عنوان کرد: حقوق شهروندی صرفاً، حقوق متهمین و مجرمین نیست، بلکه مردم عادی و حتی عابران پیاده و شهروندان نیز، از حقوق شهروندی برخوردار می باشند.
ملک حسینی اشاره کرد: عموم مردم از زن و مرد و حتی اطفال، حق تردد بدون مخاطره در شهر را دارند و نباید برای آنان مزاحمتی ایجاد و یا مورد تعرض قرار بگیرند.
وی ضمن تذکر به هنجار شکنان در آخر از برگزاری مرحله سوم این طرح آگاهی داد و بیان کرد: این افراد بدانند، دادستانی در مرکز استان و سایر شهرستان ها به سراغ افرادی خواهد رفت که مبادرت به درگیری، حمل سلاح گرم و دیگر افرادی که موجبات سلب آسایش و امنیت مردم می شوند، می کند.