دبیر ستاد حقوق بشر در دیدار با جانباز عباسعلی عبدالله پور: جامعه و مسؤولان محتاج مشاركت ایثارگران هستند

بهمن: دبیر ستاد حقوق بشر با اعلان اینكه جانبازان و ایثارگران با نقش آفرینی در عرصه های مختلف جامعه، عطر حیات بخش امام و شهدا را در گستره كشور می پراكنند، اظهار داشت: امروز بیش از آن كه جانبازان و ایثارگران نیازمند توجه مسؤولان باشند، جامعه و مسؤولان محتاج حضور و مشاركت آنها هستند.
به گزارش بهمن به نقل از ستاد حقوق بشر، علی باقری معاون امور بین الملل و حقوق بشر قوه قضائیه عصر امروز (پنج شنبه) در پنجمین روز از گرامیداشت هفته قوه قضائیه با عباسعلی عبدالله پور جانباز ۷۰ درصد ۸ سال دفاع مقدس، دیدار و گفت و گو کرد.
وی در این دیدار با تاکید بر این که «امروز بیش از آن که جانبازان و ایثارگران نیازمند توجه مسؤولان باشند، جامعه و مسؤولان محتاج حضور و مشارکت آنها هستند»، اضافه کرد: جانبازان و ایثارگران با نقش آفرینی در عرصه های مختلف جامعه، عطر حیات بخش امام و شهدا را در گستره کشور می پراکنند و با این حضور “روح امید” را که مهمترین نیاز برای حیات و نشاط جامعه است، در کالبد ملت خصوصاً جوانان می دمند.
دبیر ستاد حقوق بشر در ادامه اشاره کرد: حضور فعال ایثارگران در جامعه و تزریق روحیه انقلابی و جهادی در عرصه های مختلف، احتمال بروز انحراف و کج روی ساختاری و نیز آلودگی های فردی کارگزاران را به شدت می کاهد.
دبیر ستاد حقوق بشر تصریح کرد: جانبازان نماد بارز هویت ایران اسلامی هستند که بی توجهی و یا کم توجهی به آنها حیات آرمان ها و ارزش های انقلابی را تهدید می کند.
جانباز عباسعلی عبدالله پور نیز در این دیدار خاطرات جنگ و جانبازی خودرا از دوران دفاع مقدس بیان کرد.

منبع: