روز جهانی قدس از نگاه اندیشمندان جهان ترك آبادی: رژیم صهیونیستی باور دارد كه شكست می خورد

به گزارش بهمن سفیر ایران در دمشق اظهار داشت: فریاد حق خواهی مردم فلسطین برای سرزمین شان و مسلمانان جهان برای مقدساتشان در روز قدس طنین انداز خواهد شد.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، ترک آبادی سفیر کشورمان در سوریه در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس اظهار نمود: امیدواریم با اقداماتی که در سوریه انجام شده با عنایت به محدودیت های ناشی از شیوع کرونا، نکوداشت این روز را در چارچوب فعالیتهایی که به مناسبت روز نکبت شروع شده بود داشته باشیم. مراسم های مختلف و متنوعی تدارک دیده شده است تا فریاد محور مقاومت که خط اول مقابله با رژیم صهیونیستی است و در سوریه قرار دارد، سر داده شود.
وی افزود: کارناوالی از خودرو ها مقرر است در راه تعیین شده که سفارت ایران هم در این راه قرار دارد به نشانه حمایت این مسیر را طی کنند تا یکبار دیگر فریاد مسلمانان جهان، سوریه و همه کسانی که به مقاومت باور دارند را در دنیا طنین انداز کنند.
ترک آبادی اظهار داشت: اقدامات رژیم صهیونیستی بگونه ای است که خود هم غیر مشروع بودن اقداماتش را می داند ازاین رو باور دارند شکست می خورند. این شکست با فریاد حق طلبانه مردم مظلوم فلسطین که خواستار سرزمین شان هستند و فریاد مسلمانان جهان که خواستار رهایی مقدساتشان در قدس هستند، عملی خواهد شد.