به صورت رسمی؛ وارن از بایدن برای انتخابات ریاست جمهوری آمریكا حمایت كرد

بهمن: الیزابت وارن به صورت رسمی حمایت خویش را از جو بایدن بعنوان نامزد انتخاباتی آتی آمریكا برای رقابت های ریاست جمهوری اعلام نمود.

به گزارش بهمن به نقل از سی ان ان، «الیزابت وارن»، نامزد سابق رقابت های درون حزبی دموكرات ها در آمریكا، چندی بعد از كناره گیری از این رقابت ها حال حمایت خویش را از «جو بایدن» بعنوان شانس نخست حزب موكرات در انتخابات ریاست جمهوری پیش روی آمریكا اعلام نمود.
وارن در حساب كابری خود در توئتیر اعلام نموده كه در این زمان بحرانی، خیلی مهم می باشد كه رئیس جمهور بعدی آمریكا اعتبار و اعتماد آمریكایی ها را بازگرداند، و من جوبایدن را بعنوان كسی در نظر دارم كه به بازسازی ملت ما كمك می نماید.
این سناتور آمریكایی در ادامه همینطور گفته است كه او با افتخار بایدن را بعنوان رئیس جمهور (بعدی) آمریكا قبول دارد.
حدود یك ماه پیش، الیزابت وارِن دو روز بعد از شكست در رقابت انتخاباتی معروف به «سه شنبه بزرگ» تصمیم به كناره گیری از رقابت های درون حزبی دموكرات ها گرفت.
هرچند كارزار انتخاباتی وارِن توانست او را در طول پاییز در صدر نظرسنجی ها نگاه دارد، اما با گذر زمان او از گردونه رقابت ها عقب افتاد.
وارن كارزار انتخاباتی خویش را از حدود یك سال پیش شروع كرده بود. شعار اصلی او این بود كه طبقه كارگر و متوسط آمریكا، از مزایای رشد و توسعه اقتصادی این كشور به اندازه كافی بهره مند نشده است.
در حال حاضر «جو بایدن» شانس اصلی و بخت نخست دموكرات ها برای رقابت با «دونالد ترامپ» در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریكا به حساب می آید.