نماینده بستان آباد: كرونا دست آمریكا را رو كرد

به گزارش بهمن یك عضو كمیسیون اجتماعی مجلس با بیان این كه اقدامات آمریكا در این شرایط كرونا، دست آنها را برای ملل مختلف رو كرد، اظهار داشت: این كشور نه فقط توان مبارزه با كرونا ویروس را ندارد بلكه دست به اقداماتی همچون دزدیدن ماسك دیگران می زند.
محمد وحدتی در گفت و گو با ایسنا، درباره اینكه كرونا به چه میزان ماهیت ضد بشردوستانه برخی كشورهای مدعی پشتیبانی از حقوق بشر همچون آمریكا را برملا كرد؟ اظهار نمود: دولت آمریكا همیشه دیكتاتور بوده و تنها به فكر منافع خود است، سرنوشت ممالك و مردم دیگر كشورها برای آنها اهمیتی ندارد، بااینكه همیشه دم از حقوق بشر می زند ولی دراین زمینه هم دروغ می گوید، حالا هم این دروغگویی ها به مردم جهان ثابت شده است.
وی ادامه داد: اقدامات آمریكا در این شرایط كرونا ویروس دست آنها را برای ملل مختلف رو كرد، این كشور نه فقط توان مبارزه با كرونا ویروس را ندارد بلكه دست به اقداماتی همچون دزدیدن ماسك دیگران می زند؛ بنا بر این در این مدت تمام مردم جهان، آمریكا را به خوبی شناختند و دیگر هیچ كس حاضر نخواهد بود كه به این كشور اعتماد كند.
این عضو كمیسیون اجتماعی مجلس اشاره كرد: شرایط كنونی مسائل بسیاری را برای جهانیان روشن كرد، برای مثال ضعف اروپا و آمریكا در مبارزه با این ویروس یكی از همین موارد بود.
نماینده مردم بستان آباد در مجلس افزود: ما در این مدت به جهان نشان دادیم كه توان اداره كردن كشور خودرا بدون وابستگی به كشورهای دیگر داریم، امكانات لازم برای مبارزه با كرونا و درمان بیماران را خود ساخته و توانستیم روی پای خودمان بایستیم؛ نه فقط زیاد به دیگران تكیه نداشتیم بلكه توانستیم به برخی كشورهای نیازمند نیز كمك نماییم، این ها علامتی برای تحقق شعار جهش تولید است.
وحدتی با تاكید بر اینكه دوران پساكرونا، دورانی با اهمیت برای كل جهان است، اشاره كرد: در دوران پسا كرونا دولت و مجلس باید دست به دست هم داده، از تولید داخلی حمایت كرده و برای تحقق شعار جهش تولید تلاش كنند، این مساله ضمن اینكه می تواند سبب عدم وابستگی به كشورهای دیگر شود بلكه می تواند از خروج ارز برای واردات تجهیزات پزشكی و نیازهای معیشتی جلوگیری كند، تا ضمن جهش در تولید داخلی بتوانیم با صادرات تولیدات داخلی برای كشور ارز آوری هم داشته باشیم و در نتیجه آن در همین راستا سبب اشتغال زایی و كاهش بیكاری جوانان هم بشویم.

منبع: