سرلشكر صفوی: حاج قاسم سرباز خدا و اسلام بود

به گزارش بهمن سردار سرلشكر پاسدار صفوی تصریح كرد كه محبوبیت حاج قاسم سلیمانی محصول مكتب اسلام و سال های دفاع مقدس و خدمات خیری است كه به مردم كشور و ملت های مظلوم جهان عرضه داد.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، سردار سرلشكر پاسدار سید یحیی صفوی در هفدهمین مجمع خیرین موسسه خیریه امدادگران عاشورا ضمن تبریك فرا رسیدی ولادت حضرت زهرا(س) بیان نمود: حضرت فاطمه زهرا (س) حجتی برتمام ائمه هستند. خدا را باید شكر نماییم كه در زمان قاجاریه زندگی نمی نماییم و پیروزی انقلاب و دفاع مقدس و قدرت نفوذ اسلام را در عراق و سوریه دیدیم. اگر حاج قاسم نبود عراق و سوریه سقوط می كردند. چه شد حاج قاسم اینقدر محبوب خدا شد. آیا عادی است كه میلیون ها نفر برای تشییع ایشان به خیابان بیایند.
ایشان در ادامه اظهار نمود: حاج قاسم محبوب خدا بود چونكه سرباز خدا و اسلام بود. محبوبیت او محصول مكتب اسلام و سال های دفاع مقدس و خدمات خیری است كه به مردم كشور و ملت های مظلوم جهان عرضه داد. حاج قاسم پس از هشت سال دفاع مقدس مشغول مبارزه با اشرار و تروریست ها در سوریه، لبنان و افغانستان شد و جبهه ایران بین المللی شد. ایشان با صهیونیست ها و اشغالگران و تروریست ها مقابله نمود.
سردار سرلشكر صفوی در ادامه خاطرنشان كرد: حاج قاسم چون بنده خدا بود و از سلسله مراتب ولایت اطاعت می كرد و انسانی اهل عمل صالح بود در دل مردم جای دارد. او پس از جنگ هم به جهاد روی آورد و جهاد را ترك نكرد. جهاد برای او عمل صالح بود.
رئیس هیئت امنای خیریه امدادگران عاشورا افزود: ما در برنامه پنج سال آینده سه بعد گسترش، هم افزایی و تعامل و توجه به پیشگیری و بهداشت را در موسسه دنبال می نماییم. به جهت اینكه بتوانیم خدمات بهداشتی و درمانی بیشتری ارئه دهیم باید منابع بیشتری داشته باشیم. ما بودجه دولتی نداریم و یك نهاد مردمی هستیم. اگر تعداد حامیان و نیكوكاران افزایش یابد می خواهیم خدمات خویش را به ۱۰۰ میلیارد تومان افزایش دهیم. این نیاز به كمك های خیرین عزیز دارد. ما می خواهیم با همه نهادها كه در كار تخصصی در حوزه درمان به مردم كمك می كنند و پزشكان عالیقدر تعامل داشته باشیم.
ایشان در ادامه تصریح كرد: ۴۴ كارخانه تولید دارو با خیریه ما همكاری دارند. ما پزشكانی داریم غیر از درمان مریض ها كمك ها نقدی هم به موسسه می كنند. ما به این تصمیم رسیدیم در سال ۹۹ به بحث پیشگیری و معنویت درمانی بپردازیم. اینكه ما آداب اسلامی كه سبب سكینه و آرامش است را در خانواده ها ترویج دهیم. نماز خواندن و قرآن خواندن آرامش به انسان می دهد. فردی كه سرطان دارد اگر ایمان به خدا و ائمه داشته باشد بطور قطع در حفظ روحیه او تأثیر گذار است.
او در آخر اضافه كرد: ما هم در جنگ تحمیلی و هم در شفا مریض ها هم تأثیر نصرت الهی و ائمه را دیدیم. دولت نمی تواند همه كارها را به تنهایی انجام انجام دهد. ما زمانی ۳۶ میلیون جمعیت داشتیم و روزانه شش میلیون بشكه نفت صادر می كردیم. امروز روزانه زیر ۷۰۰ هزار بشكه نفت صادر می نماییم و می خواهیم ۸۰ میلیون جمعیت را اداره نماییم. اگر به كمك هم بیاییم كشور ما در راه پیشرفت و آبادانی قرار می گیرد. كمك فقط مالی نیست بلكه حضور ما هم می تواند تأثیر گذار باشد.