امام جمعه خاش: رسیدگی به مردم از وظایف مهم مسؤلان است

به گزارش بهمن ایسنا/سیستان و بلوچستان امام جمعه خاش سیستان و بلوچستان اظهار داشت: رسیدگی به امور مردم محروم و نیازمند از وظایف مهم مسؤلان است، ازاین رو تاكید می نماییم كه مسؤلان امر خانه های مسكونی محرومین را بموقع تكمیل و تحویل نیازمندان دهند.
حجت الاسلام غلامرضا دهقان در خطبه های این هفته نماز جمعه بیان نمود: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه كشور به وعده های داده شده در مورد دو بانده كردن محور ترانزیتی خاش به زاهدان و هم محور دسترسی به مرز روتك این شهرستان عمل كند.
وی اضافه كرد: رسیدگی به امورات مردم محروم و نیازمند از وظایف مهم دولتمردان است، ازاین رو تاكید می نماییم كه مسئولین امر خانه های مسكونی محرومین را بموقع تكمیل و تحویل نیازمندان دهند.

وی اضافه كرد: استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندار و نماینده مردم خاش در مجلس باید با جدیت پیگیر تحقق وعده ها و قول های رئیس برنامه و بودجه كشور در مباحث مختلف باشند.

امام جمعه خاش با قدردانی با قدردانی از تلاشهای خیران و مردم نوعدوست كشور و استان و سپاسگزاری از زحمت های نیروهای ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ارتباط با كمك رسانی به سیل زدگان جنوب استان تصریح كرد: مردم این منطقه از میهن اسلامی از شدت فقر و محرومیت رنج می برند.

حجت الاسلام دهقان تصریح كرد: بارش های سنگین و سیلابی با خسارتهای انبوه زندگی مردم استان را نابود و فقر و نیازمندی آنها را دوچندان كرد، ازاین رو دولت به فكر رفع مشكلات این مردم خسارت دیده و محروم باشد.