رئیس بسیج رسانه فارس: حمله موشكی ایران به پایگاه های آمریكا مطابق با منشور ملل متحد بود

به گزارش بهمن ایسنا/فارس رئیس بسیج رسانه فارس عنوان كرد: حمله موشكی صبح امروز جمهوری اسلامی ایران به پایگاه های آمریكا، مقدمه انتقام های بعدی است.
مصطفی اژدری در گفتگو با ایسنا، با اشاره به پخش مستقیم سخنرانی رهبر معظم انقلاب در بامداد ۴ شنبه بعد از حمله موشكی ایران به پایگاه آمریكا در عین الاسد عراق، اظهار داشت: این سخنرانی حاوی پیام مهمی بود و رهبر ما با صلابت، دیدگاه خویش را اعلام نمودند.
او افزود: اتفاق صبح امروز جمهوری اسلامی ایران ضد آمریكا، بعنوان انتقام خون سردار سلیمانی، بر مبنای اعلام قبلی و رسمی مقامات حاكمیتی و نظامی جمهوری اسلامی ایران انجام شد و مطابق با منشور ملل متحد بود.
رئیس بسیج رسانه فارس افزود: قبلا موضع جمهوری اسلامی ایران از راه فرمانده معظم كل قوا در خصوص چگونگی مقابله با هر اقدامی از جانب دولت بیگانه ضد جمهوری اسلامی اعلام شده بود و ایشان اعلام نموده بودند كه كه اگر دشمن یكی بزند، ده تا می خورد و در واقع این دكترین جدید نظامی حضرت آقا بود.
اژدری افزود: طی روزهای اخیر به صراحت اعلام شده بود كه سپاه و مجموعه حاكمیت انتقام سختی را خواهند گرفت و حمله صبح امروز جمهوری اسلامی به پایگاه های آمریكا در عراق، بعنوان مقدمه ای برای انتقام های بعدی است.
او خاطرنشان كرد: حالا منتظر حماقت دشمن هستیم و در صورت انجام آن، تمام اهداف استراتژیك آنها توسط جمهوری اسلام و هم پیمانانش در منطقه با خاك یكسان خواهد شد و برای همیشه شاهد برچیده شدن رژیم منحوس آمریكایی در منطقه غرب آسیا خواهیم بود.
رئیس بسیج رسانه فارس افزود: كفتارهای جسدخوار منطقه نظیر رژیم صهیونیستی كه همیشه سنگ آمریكا را به سینه می زنند، اعلام نمودند كه در ترور حاج قاسم هیچ نقشی نداشتند و دولت های غرب زده خلیج فارس هم كه اعتماد به جبهه استكبار داشتند، امروز ملتمسانه از جمهوری اسلامی ایران تقاضا دارند كه با آنها كاری نداشته باشد.
اژدری تصریح كرد: جمهوری اسلامی ایران برابر با سیاست های خود، اعلام نموده كه اگر دولتی خاك خویش را برای حمله به جمهوری اسلامی ایران بعنوان پایگاه در اختیار دشمن و به طورخاص آمریكا قرار دهد، هیچ انتظاری از ایران نداشته باشند.
او خاطرنشان كرد: پایگاه عین الاسد بزرگترین پایگاه هوایی ایالات متحده آمریكا در منطقه غرب آسیا بود كه بیشترین دلارهای آمریكا برای تجهیز و خرید امكانات و استقرار سامانه های مختلف در آن هزینه شده بود و امروزشاهد بودیم كه تمام موشك های شلیك شده از جانب جمهوری اسلامی ایران راس همان ساعتی شلیك شدند كه سردار سلیمانی را به شهادت رساندند، بدون هیچ مشكلی از سامانه های به اصطلاح فوق پیشرفته ایالات متحده آمریكا بعد از گذر از چندین پایگاه نظامی از آسمان عراق عبور كردند و در آخرین پایگاه كه همان عین الاسد است با موفقیت فرود آمدند.