در تلاش برای فرار از استیضاح؛ ترامپ: پلوسی ضربات عظیمی را بر آمریكا وارد كرده است

بهمن: رئیس جمهوری آمریكا در كوشش برای فرار از استیضاح خود اظهار داشت: پلوسی ضربات عظیمی را بر آمریكا وارد كرده است.

به گزارش بهمن به نقل از اسپوتنیك، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریكا كه در تعطیلات كریسمس در تفریگاه خود در «مار-آ-لاگو» (Mar-a-Lago) واقع در فلوریدای جنوبی به سر می برد، در كوشش برای فرار از استیضاحش در پرونده رسوائی معروف به «اوكراین گِیت» اعلام نمود: او (نانسی پلوسی، رئیس دموكرات مجلس نمایندگان) از حزب جمهوریخواه متنفر است، از همه كسانی كه به من رأی دادند متنفر است و ناامید هم هست.
رئیس جمهوری آمریكا در اینباره اظهار داشت: پلوسی ضربات عظیمی را بر این كشور وارد كرده، كار خوبی انجام نمی دهد و بعضی از مردم فكر می كنند كه او نمی داند چه كار دارد انجام می دهد.
این درحالیست كه رئیس جمهوری آمریكا سه شنبه در پیامی توئیتری اعلام نموده بود: همه آنچه از پلوسی رئیس مجلس نمایندگان (آمریكا) و سناتور «شومر» می بینیم، از این حكایت دارد كه آنها تردید جدی دارند كه شواهدی كه تابحال عرضه كرده اند به اندازه كافی خوب بوده و به شكل بسیار فوری، به دنبال یافتن شواهد بیشتری هستند. تنها راه كارساز بودن این روش، ایجاد نوعی فشار (در افكار) عمومی برای مطالبه شاهدان بیشتر است؛ اما «میچ مك كانل» (رئیس اكثریت جمهوریخواهان در مجلس سنا) آرا لازم را در اختیار دارد و می تواند این محاكمه (استیضاح ترامپ) را هر طور كه می خواهد پیش ببرد. گفتنی است، مجلس نمایندگان آمریكا چندی قبل ترامپ را در ۲ مورد اتهامی وی در ارتباط با پرونده رسوایی معروف به «اوكراین گیت» استیضاح كرد و الان منتظر ادامه این روند در سنای آمریكا است.