سخنگوی سپاه: دشمن جرات حمله به مرزهای ما را ندارد

به گزارش بهمن ایسنا/بوشهر سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان كرد: امروز كشور به مرحله ای از بازدارندگی و قدرت دفاعی رسیده كه دشمن جرات حمله و دست درازی به مرزهای ما را ندارد.
سردار رمضان شریف شامگاه روز پنج شنبه در یادواره سرداران و ۲۳۲ شهید شهرستان دشتی در استان بوشهر اظهار نمود: باور داریم كه شهیدان زنده هستند و ناظر اعمال و كردار ما هستند.
وی با اشاره به اینكه شهدا به گردن این كشور حق زیادی دارند، اضافه كرد: استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، جاری شدن احكام اسلام و تحقق كلام الهی خواسته شهدای انقلاب اسلامی بوده است كه بدون تردید به پای آرمان های انقلاب ایستادگی كرده اند.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان كرد: شهیدان به همه دنیا ثابت كردند كه با فرهنگ خاندان كه برای استقرار آن خون دادند، سعادت مردم كشورمان را در این جهان و جهان آخرت تامین می كنند.
شریف بیان كرد: ایجاد كودتاها و توطئه های فراوان همراه با ترورهای كور و سپس جنگ تحمیلی بخشی از كاركرد دشمن با ملت ایران و نظام نوپای ایران اسلامی بوده است.
وی عنوان كرد: بررسی ها نشان داده است كه مردم عراق از عملكرد رژیم بعثی و به خصوص دوران جنگ تحمیلی بر ضد ایران بسیار شرمنده هستند و حاضر نیستند كه آن تاریخ سراسر ننگ را به یاد بیاورند.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: جنگ در هر كشوری بر ضد هر ملتی اتفاق بیافتد اگر آن كشور نتواند سرافراز از جنگ بیرون آید تحقیر و سرسپرده پیروزمندان جنگ می شود كه نمونه آنرا بعد از جنگ جهانی دوم و در مورد كشورهای شكست خورده شاهد بودیم.
شریف اضافه كرد: در حالیكه رزمندگان اسلام با پیروزی در جنگ تحمیلی هشت ساله نشان دادند كه چگونه سرافراز از این كارزار نابرابر بیرون آمدند.
وی خطاب به شهیدان اظهار داشت: رزمندگان بعد از شما موفق شدند كشور را در راه پیشرفت قرار دهند و اینك كشور به مرحله ای از بازدارندگی و قدرت دفاعی رسیده كه دشمن جرات حمله و دست درازی به مرزهای ما را ندارد.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جنایات بی شمار آمریكایی ها در سطح جهان، عنوان كرد: جنایات امریكایی ها در كشورهای منطقه پیش روی ماست اما ادعا دارند كه طرفدار حقوق بشر هستند كه دروغی بیش نیست.
شریف افزود: امروز اگر كوچك ترین تعرضی به مرزهای ما شود با پاسخ كوبنده فرزندان این انقلاب و نظام روبرو خواهد شد.
وی بیان كرد: آرزوی همه شهیدان باز شدن راه كربلا بود كه با مجاهدت همان شهدا، علما و مردم شیعه و آزاده عراق، این وعده محقق شده است.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به وضعیت دشمن و كشور ما در منطقه، اظهار داشت: دشمن امروز نسبت به ۴۰ سال قبل دستش خالی است و اگر روزی بر روی رژیم شاهنشاهی، سپس مجاهدین كوردل تروریست، طالبان و داعش حساب باز می كرد تا بر ضد منافع ملت ایران توطئه چینی كند، اما امروز نه در جنگ نیابتی و نه در جنگ مستقیم نتوانسته هیچ موفقیتی كسب كند.
وی با اشاره به تحولات اخیر در كشورمان اظهار داشت: امریكایی ها بعد از سهمیه بندی بنزین در ایران، مبادرت به سناریو نویسی برای ایجاد اغتشاش در كشور كردند اما بعد از رشادت مردم ایران متوجه شدند نمی توان از این راه به ملتی كه ۲۰۰ هزار نفر از آنان در دوران دفاع مقدس جان خویش را تقدیم این انقلاب كرده اند ضربه زد.
شریف اظهار نمود: با همه اشكالاتی كه برخی برای كشور بوجود آورده اند اما می بینیم كه چگونه مردم مبارز و انقلابی ایران به پای انقلابشان ایستاده و از آن دفاع می كنند.

منكر نارسایی های اقتصادی در كشور نیستیم
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان كرد: چهل سال دوم انقلاب دوره پیشرفت انقلاب است كه با اینكه در ۴ دهه اول تهدیدات در همه زمینه ها به پیشرفت تبدیل گشته اما در گام دوم انقلاب اراده این ملت به دشمن تحمیل خواهد شد.
شریف عنوان كرد: اگر دشمن فكر می كند می تواند ایران را به چالش بكشاند، اشتباه می كند چون كه در حوادث اخیر زنان و خانواده های ایرانی آن چنان به میدان آمدند كه قابل تصور نیست.
وی اظهار داشت: منكر نارسایی های اقتصادی در كشور نیستیم اما این نارسایی ها به فرصت تبدیل خواهیم كرد و از این بابت نگران نیستیم. در گام دوم انقلاب، چنان اقتصاد پایداری در كشور حاكم خواهد شد كه در باور نمی گنجد.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار نمود: دشمنان نظام دلخوش كرده اند كه یك راهپیمایی در كشور ایجاد و آنرا تبدیل به شورش كنند در حالیكه كشور ما هیچ بحرانی ندارد و در آینده خواهید دید كه چه كسانی مغلوب هستند.