بیرانوندی: لرستان پساسیل و خانه های خراب شده را دریابید

به گزارش بهمن نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشكلات حاصل از سیل لرستان اظهار داشت: لرستان پساسیل و خانه های خراب شده و راه های ویران آنرا دریابید.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، محمد بیرانوندی نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در تذكر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس اظهار داشت: تذكر من به آقای وكیلی و هیأت رئیسه است. اگر نماینده نتواند استیضاح كند و سوال بپرسد چگونه و با چه ابزاری باید از حقوق مردم دفاع كند. چرا با امتناع و تعلل از اعلام وصول استیضاح، نمایندگان را از احقاق حقوق مردم محكوم می كنید.
وی ادامه داد: از صداوسیما در مورد ساخت سریال «بی بی مریم» تشكر می كنم. باآنكه در این سریال المان های فرهنگ لری به خوبی به معرض نمایش گذاشته نشده اما امیدوارم این سریال سرآغازی باشد تا گوشه هایی از رشادت های قوم لر نشان داده شود.
بیرانوندی در انتها عنوان كرد: وعده های تحقق نیافته، ستون های خانه اعتماد را متزلزل و ویران می كند. طولانی شدن ساخت راه آهن خرم آباد و عدم بهبود پروازها خوره جان مردم شده است. لازم است لرستان پساسیل را دریابید. خانه های خراب شده، راه های ویران و پل های شكسته را هر چه زودتر ترمیم كرده و دریابید.