شریف: ابزار قدرتمندی به نام محور مقاومت برای مقابله با طرح های آمریكایی-صهیونیستی وجود دارد

بهمن: نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین اشاره كرد: تمام قدرت های بیدار و زنده منطقه باید برای مقابله بپاخیزند برای اینكه ما ابزار قدرتمندی به نام محور مقاومت داریم.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، ناصر ابوشریف در “همایش آمریكا و جنایت های قرن” كه در دانشگاه امیركبیر انجام شد طی سخنانی اظهار نمود: حقوق بشر در امتداد مبارزات و طرح جهان بینی ما برای مبارزه موضوعی اساسی است، حقوق بشر یكی از اصول قرآنی است كه بر پایه آیات قرآنی مربوط به آن می توانیم اصول مبارزات خود مقابل استعمارگران را سامان دهیم.
وی ادامه داد: درست است فلسطین هدف قرار گرفته اما هدف اصلی و فراگیرتر آن كل منطقه است، حمایت بریتانیا از طرح صهیونیستی صرفاً طرح های استعمارگرانه نبود بلكه طرح های مذهبی را هم پی گیری می كرد، نخست وزیر وقت و وزیر خارجه بریتانیا جزو صهیونیست_مسیحی ها بودند كه این طرح را زمینه ساز ظهور مسیح می دانستند.
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین اشاره كرد: البته عوامل دیگری مانند اقتصاد و فروش سلاح جزو برنامه های آنان بود با این وجود پارامتر دینی مهم ترین عامل در این مساله بود، در سال ۱۹۱۷ وقتی بیت المقدس به اشغال در آمد فرمانده انگلیسی وقت اعلام نمود الان جنگ های صلیبی به انتها رسید.
ابو شریف اظهار نمود: لازم نیست چندان به تاریخ رجوع نماییم در شرایط معاصر ترامپ و اطرافیانش از مسیحیان صهیونیست هستند كه معتقدند با تخریب مسجد الاقصی مسیح بر می گردد، سایر رؤسای جمهور آمریكا نیز به خرافه های دینی موجود دل بسته بودند.
وی افزود: الان شاهدیم دولت هایی كه مدرن توصیف می شوند نه تنها به قوانین حقوق بشر پایبند نیستند بلكه صرفاً اعتقادات خرافی دارند.
وی با بیان این كه طرح معامله قرن صرفاً مختص مساله فلسطین نیست، اظهار داشت: این طرح برای تمامی منطقه ای كه به خاورمیانه شهرت پیدا كرده مربوط می شود، دلیل تمركز بر مساله فلسطین این است كه پیچیده ترین مساله در منطقه فلسطین است.
نماینده جنبش جهاد در تهران اظهار نمود: سوژه اصلی این معامله قرن مساله فلسطین نیست بلكه تبدیل شدن اسرائیل به قسمتی از ساختار و بافت این منطقه است، محور اصلی آن توسعه ای است كه توسط آمریكا، اسرائیل و عربستان و امارات و بحرین پیش می رود و هدف اصلی آن دور كردن ایران و تركیه است چاره آنها حل چالش عربی اسرائیلی است اما به دنبال ایجاد كشوری كردی از بخش هایی از ایران، تركیه، سوریه و عراق را شامل شود هم هستند كه پیش از آن چالش عربی اسرائیلی را به انتها برساند.
ابوشریف افزود: این طرح و پروژه شرارت كه برای این منطقه دیده شده باید با قدرت با آن مقابله شود، تمام قدرت های بیدار و زنده منطقه باید برای مقابله با آن بپا خیزند، بطور حتم ما ابزار قدرتمندی به نام محور مقاومت برای مقابله داریم با این وجود باید پتانسیل های دیگر صف آرایی كنند تا در مقابل این محور شرارت بایستند، در این چارچوب پیروزی نهایی از آن طرح اسلامی است و بر طبق نص آیه قرآن طرح های دیگر راهی جز شكست ندارند.

منبع: