پروانه مافی مطرح كرد لزوم نگاه واقع بینانه تر به عملكرد نظام در چهلمین سالگرد رأی مردم

به گزارش بهمن یك عضو هیئت رئیسه كمیسیون امور داخلی كشور و شوراها بر ضرورت نگاه واقع بینانه تر به عملكرد نظام جمهوری اسلامی در چهلمین سالگرد رأی تاریخی مردم به جمهوری اسلامی و دریافتن نقاط ضعف كشور در همه زمینه ها و خصوصاً نظام اداری و تلاش در جهت رفع آنها تاكید نمود.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا پروانه مافی نماینده مردم تهران در مجلس به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی ایران در یادداشتی در كانال تلگرامی خود نوشت:
«گام دوم انقلاب در سالروز گام اول انقلاب
امروز ۱۲ ام فروردین سالروز رأی تاریخی مردم به جمهوری اسلامی است، رأیی كه بعد از انقلاب اسلامی نخستین گام محكم مردم انقلابی ایران برای تثبیت نظام جمهوری اسلامی است.
اكنون چهل سال از انتخاب مردم ایران می گذرد و جمهوری اسلامی با تحمل ناملایمات زیاد وارد دهه پنجم حیات خویش شده است. هرچند در طول این حیات دشمنان قسم خورده مردم ایران طاقت نمو آنرا نداشته و همچنان به دنبال سنگ اندازی در راه حركت جمهوری اسلامی هستند اما حالا در ۱۲ فروردین ۹۸ و در چهلمین سالگرد رأی تاریخی مردم به جمهوری اسلامی باید با نگاهی واقع بینانه تر به عملكرد نظام جمهوری اسلامی بنگریم و با نگاهی تیزبینانه نقاط ضعف كشور در همه زمینه ها و خصوصاً نظام اداری را دریابیم و در جهت رفع آن تلاش نماییم. ما نیاز داریم كه اثربخشی و كارآمدی را در كشورمان بالا ببریم تا ثابت نماییم مبارزه با استكبار را نه در حد شعار بلكه تا میزان تشكیل نظامی جدید مبتنی بر جهان بینی الهی و در نظر گرفتن زندگی مادی و معنوی مردم پیاده كرده ایم.
این مهم نیازمند اهتمام به دو اصل در مواجه كانون های قدرت در ایران است، یكی خودباوری و دیگری همدلی. بی گمان ما برای پشت سر گذاشتن فراز و فرودهای پیش رو نیازمند باور و عملی كردن این دو اصل هستیم، باشد كه در نخستین سال گام دوم انقلاب اسلامی با پیروزی و شادكامی سال ۹۸ را پشت سر بگذاریم.»