سفیر ایران در كویت: تهران بی صبرانه منتظر سفر امیر كویت است

به گزارش بهمن سفیر جدید كشورمان در كویت با اشاره به اینكه سلام رئیس جمهور ایران را به امیر كویت ابلاغ كردم، اضافه كرد: تهران بی صبرانه منتظر سفر امیر كویت است.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، محمد ایرانی، سفیر جدید ایران در كویت پس از تقدیم استوارنامه خود به امیر كویت در گفت وگو با روزنامه الرای اظهار داشت: در دیدار با امیر كویت استقبال گرم ایشان را حس كردم و این دیدار در فضایی مثبت و پر از دوستی و برادری برگزار گردید.
وی اضافه كرد: آنچه مسئولان ایرانی می بینند حكمت و تدبیر امیر كویت در برخورد با مسائل منطقه و تجربه او در ارتباط با مسائل بین المللی است.
سفیر جدید كشورمان با تقدیر از نقش حكیمانه امیر كویت و تلاش های وی در تولید ثبات و امنیت در منطقه اظهار داشت: سلام حسن روحانی، رئیس جمهور ایران را به امیر كویت ابلاغ كردم و گفتم كه تهران بی صبرانه منتظر اوست تا ارتباط میان دو كشور همسایه و مسلمان تقویت شود.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، سفیر جدید ایران در كویت دیروز(دوشنبه) طی مراسم رسمی در كاخ« البیان »استوارنامه خویش را به« شیخ صباح الاحمد» امیر كویت تقدیم كرد. در این مراسم شیخ صباح الاحمد الصباح ضمن خوشامدگویی به سفیر كشورمان در آغاز ماموریت رسمی وی اظهار داشت: ایران را بعنوان همسایه خود در منطقه می دانیم و به توسعه و گسترش همكاری سودمند با تهران علاقمند هستیم.
سفیر كشورمان دركویت بعد از تقدیم استوارنامه خود ضمن ابلاغ سلام ریاست محترم جمهوری كشورمان به شیخ صباح الاحمد، روابط دو كشور را دوستانه و برادرانه توصیف كرد.
محمد ایرانی تصریح كرد كه ثبات و امنیت منطقه از اهمیت فوق العاده ای برای جمهوری اسلامی ایران برخوردار می باشد و تحقق این امر بدون همكاری كشورهای منطقه امكانپذیر نیست.
سفیر كشورمان تصریح كرد: تهران ایمان دارد كه امنیت و ثبات كشور ارتباط تنگاتنگی با ثبات منطقه به خصوص امنیت كشورهای همسایه دارد.
در این دیدار امیر كویت با تاكید بر لزوم برقراری آرامش در منطقه ابراز امیدواری كرد كه در قالب گفتگوها مشكلات منطقه حل و فصل شود.