، خدمات متقابل ایران و فلسطین؛ چهار دهه پس از انقلاب اسلامی، ابوشریف: لابی صهیونیست از روسیه تا آمریكا نفوذ دارد

بهمن: نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاكید بر این كه لابی صهیونیست از روسیه تا آمریكا نفوذ دارد، اظهار داشت: تمام مراكز تصمیم گیری آمریكا توسط لابی صهیونیست هدایت می گردد.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در نشستی با عنوان «خدمات متقابل ایران و فلسطین؛ چهار دهه بعد از انقلاب اسلامی» اظهار نمود: در مورد اثر انقلاب اسلامی به مساله فلسطین بارها صحبت كرده ایم و امروز باید به رویكرد دیگر این مساله یعنی رویكرد دینی توجه نماییم. در واقع انگیزه و محركه اصلی طرح های صهیونیستی و آمریكایی دینی است.

وی اضافه كرد: ما با استكبار مقابله كردیم و حتی مبارزه مسلحانه داشتیم و پیش از انقلاب اسلامی ایران و حزب الله انقلابیون زیادی بودند كه در این راه مبارزه كردند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین همینطور بیان كرد: برپایه آیه قرآن كریم طرح های صهیونیستی مبتنی بر دو مولفه است. در گذشته وقتی فساد صهیونیستی شروع شد كوچك و كم حجم بود، اما اكنون با حجم گسترده ای از فساد صهیونیستی مواجه هستیم. نیمی از اموال جهان در اختیار یهودیان و لابی های صهیونیست است.

ابوشریف افزود: امروز شاهد می باشیم كه لابی صهیونیست از روسیه تا آمریكا نفوذ دارد و تمام مراكز تصمیم گیری آمریكا توسط لابی صهیونیستی هدایت می گردد.

وی در ادامه اظهار نمود: مثال های زیادی در زمینه فساد یهودی و صهیونیستی وجود دارد حتی چند روز قبل نتانیاهو درباره دستاوردهای اسرائیل صحبت می كرد بخصوص جاسوسی هایی كه آنها با استفاده از دستگاه های الكترونیكی انجام می دهند كه قتل خاشقجی یك نمونه از اینها بود.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین خاطرنشان كرد: صهیونیست ها فسادهای دیگری در زمینه های مالی، اطلاع رسانی، فرهنگی، رسانه ای و… دارند، اما انقلاب ایران آمد و مسیر صحیح را به دنیا نشان داد.

ابوشریف با بیان این كه كسانی كه در خط مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی هستند پیروز می شوند، اظهار داشت: تلاش های زیادی انجام دادند تا به انقلاب ایران از طریق هایی مانند اقتصادی فشار آورند و جامعه ایران را تحت فشار قرار دهند، كاری كنند كه مردم به انقلاب اسلامی حمله كنند، اما نه تنها چنین نشد بلكه این انقلاب پیروز شد و باز هم در كنار ملت فلسطین و ملت های منطقه به پیروزی خواهد رسید.

وی اظهار نمود: صهیونیست ها تلاش های بسیاری كردند تا مردم فلسطین را تحت تاثیر قرار دهند و منطقه را تجزیه كرده و منابع آنرا غارت كنند. نمونه این اقدامات را توسط عربستان سعودی شاهد بودیم كه برای این كه یك نفر را حاكم كند حاضر است دست به هر كاری بزند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصریح كرد: خط صحیح برای پیروزی خط مقاومت است و كسانی كه می خواهند خویش را از چنگال صهیونیست ها برهانند باید خط مقاومت را در پیش بگیرند.

ابوشریف همینطور با اشاره به راهپیمایی های بازگشت، اظهار داشت: هدف از راهپیمایی ها دفاع از حق بازگشت مردم فلسطین به اراضی خودشان است. ۷۲ درصد از مردم غزه آواره هستند و این راهپیمایی ها بخشی از مبارزه مردم فلسطین است. مردم فلسطین با این كار می خواهند معادله خویش را حفظ كنند.

وی تصریح كرد: غزه در محاصره شدید قرار دارد و رژیم های عرب بیشتر از رژیم صهیونیستی ضد فلسطینی ها توطئه می كنند. گاهی وقتی اسرائیلی ها می خواهند این درگیری ها تا حدی آرام شود، اما برخی از این رژیم های عربی اجازه نمی دهند ما تا حد امكان تلاش می نماییم با این معادله از مقاومت مردم فلسطین حمایت نماییم.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در انتها در مورد پیشنهاد مطرح شده در خصوص رفراندوم هم اظهار نمود: برگزاری رفراندوم به صورت واقعی حق مردم فلسطین است، چونكه این مردم از سرزمین خود اخراج شده اند و مردم دیگری از سایر مناطق دنیا جایگزین آنها شدند، در حالیكه مردم اصلی فلسطین حق دارند در این رفراندوم شركت نمایند، اما مشكلی كه با آن مواجه هستیم این است كه دنیا آنرا قبول نمی كند.