جهت شركت در مسابقات نظامی روسیه ۲۰۱۸ دو ناو نیروی دریایی عازم سواحل آذربایجان شدند

بهمن: ناوهای موشك انداز جوشن و پیكان جهت شركت در بخش تیراندازی شناورها و ناوهای موشك انداز مسابقات نظامی روسیه از سواحل شمالی كشورمان عازم بندر باكو شدند.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، ناوهای موشك انداز جوشن و پیكان طی مراسمی جهت حضور در بخش تیراندازی شناورها و ناوهای موشك انداز مسابقات نظامی روسیه۲۰۱۸ عازم بندر باكو شدند.
امیر دریادار حمزه علی كاویانی معاون هماهنگ كننده نیروی دریایی ارتش در مراسم بدرقه این ناوگروه تصریح كرد: جمهوری اسلامی ایران پیام آور صلح و دوستی و امنیت در دریای خزر است كه نقش بسزایی در تامین امنیت آن دارد.
وی با اشاره بیان اینكه آمریكایی ها تلاش گسترده ای در منطقه ضد جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته اند، گفتا: آمریكایی ها همواره در كوشش برای تولید جنگ روانی ضد ایران در منطقه هستند اما با نگاه مدبرانه مقام معظم كل قوا این ما هستیم كه در نهایت پیروز می شویم و مطمئنیم اقتدار نظام روز به روز بیشتر می گردد.
كاویانی همینطور با اشاره به حضور نمایندگانی از ایران در مسابقات نظامی روسیه ۲۰۱۸، با اشاره به اینكه تمرینات زیادی برای حضور در این مسابقات صورت گرفته است، ظهار كرد: ما نماینده كشوری انقلابی و اسلامی هستیم كه شهدای زیادی را تقدیم این انقلاب كرده و ضروری می باشد كه در مسابقات، اقتدار ایران اسلامی را به نمایش بگذاریم.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، مسابقات نظامی روسیه ۲۰۱۸ از نهم تا بیستم مرداد به میزبانی كشورهای روسیه، قزاقستان، چین، آذربایجان، بلاروس، ارمنستان و ایران برگزار می گردد. نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در ۱۶ رشته و با حضور ۳۸۲ نفر در این دوره شركت خواهد نمود.