نقش موثر رسانه ها در توسعه و پیشرفت همدان

همدان استاندار همدان اظهار داشت: رسانه ها نقش تاثیر گذاری در توسعه استان و پیشرفت کارها داشته اند و همکاری و تعامل خوب رسانه های استان همدان با دستگاه های اجرائی قابل تقدیر است.
سیدسعید شاهرخی دوشنبه ۲۱ تیرماه در نشست با هیئت مدیره خانه مطبوعات استان همدان، اظهار داشت: رسانه ها نقش تاثیر گذاری در توسعه استان و پیشرفت کارها داشته اند و باید برنامه ها و طرح های خانه مطبوعات استان در هفته خبرنگار مورد حمایت همه دستگاهها قرار گیرد.
شاهرخی با اعلان اینکه همکاری و تعامل خوب رسانه های استان همدان با دستگاه های اجرائی قابل تقدیر است، اشاره کرد: ضرورت دارد که در جهت خدمت به مردم، ارتباط و تعامل با خانه مطبوعات گسترده تر باشد.
وی مطرح کرد: دولت در این چند سال اخیر نقش عمده ای در تحولات استان داشته که بی بدیل و موثر بوده است و توفیقات مختلف در استان در سایه همراهی رسانه ها در تنویر افکار عمومی، ایجاد فضای تعاملی، وحدت و دوری جستن از مسائل حاشیه ای صورت گرفت.
استاندار همدان افزود: نقش رسانه ها در فراهم کردن آرامش و بستری برای کارهای مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در استان بی بدیل است و رسانه های استان نقش مهمی در فرهنگ سازی برنامه محوری مدیران و خط مشی های عمومی دولت ایفا کردند.
شاهرخی با اعلان اینکه رسانه ها سهم عمده و موثری در اطلاع رسانی سند استراتژیک و عملیاتی توسعه استان داشتند، اظهار داشت: در جریان سیل استان، رسانه ها پابه پای مسئولان همراهی و همکاری داشتند که قابل تقدیر است و خبرنگاران استان در جریان سیل، با تولید خبرهای موثر و کاربردی مانع از مخاطرات بیشتر شدند.
وی اشاره کرد: از هر گونه همکاری و حمایت در امتداد تجلیل از جایگاه رسانه و اصحاب خبر در روز خبرنگار دریغ نخواهد شد و رعایت پروتکلهای بهداشتی و دستورالعمل های ستاد استانی مقابله با کرونا در برنامه های تعیین شده ی روز خبرنگار الزامی است.
شاهرخی با اعلان اینکه فرمانداران نیز، در هفته خبرنگار، بصورت ویژه مراسم و برنامه های خاصی برای اصحاب رسانه در نظر داشته باشند، افزود: برنامه ها و طرح های خانه مطبوعات استان در هفته خبرنگار باید مورد حمایت همه دستگاهها قرار گیرد و دستگاه های اجرائی استان، با هیئت مدیره خانه مطبوعات استان، همراهی و همکاری داشته باشند.