افشای سند امنیتی نتانیاهو توسط رسانه های صهیونیست

بهمن: رسانه های رژیم صهیونیستی دیدگاه ها و آرزوهای نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباب نحوه پایان جنگ غزه را منتشر نمودند.

به گزارش بهمن به نقل از شبکه المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی سندی را منتشر نمودند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم درباب جنگ غزه ارایه داده و دیدگاه های وی را درباب روز پس از جنگ در غزه جهت بررسی در کابینه آورده است.
بر اساس این گزارش، دیدگاه نتانیاهو نسبت به انتها جنگ شامل کنترل امنیتی رژیم صهیونیستی بر نوار غزه بدون محدوده زمانی است. وی معتقد می باشد که در صورت پایان جنگ باید نوار غزه بصورت کامل خلع سلاح شود و فقط نیروهای پلیس می توانند سلاح در اختیار داشته باشند.
نتانیاهو تاکید دارد که رژیم صهیونیستی پس از پایان جنگ باید کنترل گذرگاه فیلادلفیا را نیز ضمن همکاری با مصر در اختیار داشته باشد.
رسانه های صهیونیست تاکید نمودند که سند نتانیاهو درباب پایان جنگ در غزه خواهان انحلال آژانس امداد و اشتغال آوارگان فلسطینی (آنروا) و جایگزین شدن آن با یک آژانس امدادرسانی دیگر است.
تلاش رژیم صهیونیستی برای ارائه دیدگاه خود نسبت به انتها جنگ غزه در صورتی است که خیلی از صهیونیست ها معتقدند این رژیم با گذشت نزدیک به ۵ ماه از این جنگ، غیر از کشتار غیر نظامیان هیچ دستاوردی نداشته ودر گنداب غزه گرفتار شده است.
کارشناسان رفتارهای سیاسی نتانیاهو در این خصوص و پیروز نشان دادن خود در این جنگ را فرار به جلو نسبت به اخباری می دانند که از شکست ارتش و کوشش های دیپلماتیک رژیم صهیونیستی در جنگ غزه و احتمال انحلال کابینه این رژیم در پی پایان جنگ حکایت دارد.

منبع: