سفر مخفیانه مدیر اف بی آی به سرزمین های اشغالی

بهمن: دفتر تحقیقات فدرال آمریکا اعلام نمود که مدیر این دفتر سفری اعلام نشده به سرزمین های اشغالی برای پشتیبانی از این رژیم در جنگ غزه داشته است.

به گزارش بهمن به نقل از الجزیره، دفتر تحقیقات فدرالی آمریکا (اف بی آی) از سفر اعلام نشده «کریستوفر رای» مدیر این دفتر به سرزمین های اشغالی برای دیدار با مسئولان خدمات اطلاعاتی و جاسوسی این رژیم در میانه جنگ غزه آگاهی داد.
بر اساس اطلاعیه ای که این دفتر در روز چهارشنبه منتشر نموده، رای با برخی از نمایندگان اف بی آی در تل آویو نیز دیدار کرده و بر اهمیت فعالیت آنها درباب جنبش حماس و حزب الله لبنان تاکید نمود. وی بار دیگر بر حمایت اف بی آی از رژیم صهیونیستی در جنگ غزه تاکید کرده است.
این بیانیه می افزاید که رای در این سفر اعلام نموده است که شراکت دفتر تحقیقات فدرالی آمریکا با همتایان اسرائیلی خود طولانی مدت و مستحکم و قوی است. وی گفته است: من اطمینان دارم که این همگرایی بین آژانس های ما موجب تقویت قدرت ما برای تحرک سریعتر در واکنش به این حملات بوده است.
کریستوفر رای در این سفر تاکید کرده است که دفتر تحقیقات فدرالی آمریکا همچنان مثل قبل به درخواست های اسرائیل برای جلب حمایت آمریکا پاسخ مثبت خواهد داد.

منبع: