آشوب در اراضی اشغالی

بهمن: مخالفان کابینه نتانیاهو، با مسدود کردن مسیر اصلی منتهی به پارلمان رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی، برگزاری انتخابات سریع و امضای فوری توافق مبادله اسرا با مقاومت فلسطین را خواهان شدند.

به گزارش بهمن به نقل از المیادین، شهرک نشینان ورودی اصلی پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) را مسدود کرده و برگزاری انتخابات سریع و تغییر کابینه نتانیاهو را خواهان شدند.
بر اساس گزارش منابع رسانه ای، معترضان مخالف کابینه نتانیاهو، مسیرهای منتهی به کنست را در قدس اشغالی بستند.
این منابع افزودند معترضان که بیشتر آنها اعضای خانواده های اسرای اسرائیلی در نوار غزه هستند، علاوه بر اجرای انتخابات زودهنگام، امضای فوری توافق مبادله اسرا با مقاومت فلسطین را خواهان شدند. این اعتراضات در حالی صورت می گیرد که انتقادها در محافل صهیونیستی از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر به سبب ناکامی وی در مدیریت جنگ غزه و ناتوانی در بازگرداندن اسرای اسرائیلی که توسط مقاومت فلسطین در نوار غزه نگهداری می شوند، بالا رفته است. نظرسنجی ها حاکی از آنست که شهرک نشینان صهیونیست اعتماد به نتانیاهو را از دست داده اند و بیشتر آنها از برگزاری انتخابات جدید بلا فاصله بعد از متوقف کردن جنگ در غزه حمایت می کنند. از جانب دیگر، نتانیاهو همچنان اصرار دارد که در نخست وزیری باقی بماند. او طی سخنانی در واکنش به احتمال استعفایش اظهار داشت که «تنها دغدغه اصلی او این است که چطور میتوان از شر حماس در غزه خلاص شد». نتانیاهو همین طور اذعان کرد که «جنگ غزه ماه ها ادامه خواهد داشت» و این نشان دهنده شکست وی در دستیابی به اهداف این جنگ است.