با صدور بیانیه ای؛ شویگو: روابط روسیه و ایران در حوزه دفاعی درحال توسعه است

به گزارش بهمن، وزیر دفاع روسیه امروز با صدور اطلاعیه ای اعلام نمود: روابط روسیه و ایران در حوزه دفاعی درحال توسعه است.

به گزارش بهمن به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه امروز دوشنبه حین حضور خود در ایران با صدور اطلاعیه ای اعلام نمود: در جریان مذاکرات در تهران، وضعیت قره باغ و دیگر مسائل با محمدحسین باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وزیر دفاع روسیه در این بیانیه افزود: روابط روسیه و ایران در زمینه دفاعی به نحو پویایی درحال توسعه است. میزان دیدارها در سطوح مختلف افزایش پیدا کرده است. روابط روسیه و ایران در حوزه دفاعی به خوبی توسعه می یابد.
گفتنی است که ارتشبد سرگئی شویگو وزیر دفاع فدراسیون روسیه ساعاتی پیش با حضور در محل ستادکل نیروهای مسلح با سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان دیدار نمود. وزیر دفاع فدراسیون روسیه به دعوت رسمی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، به ایران سفر کرده است، و در طول اقامتش با مقامات ارشد نظامی جمهوری اسلامی ایران ملاقات و گفتگو کرد. توسعه دیپلماسی دفاعی، گسترش همکاریهای دو جانبه، مقابله با تهدیدات مشترک و تروریسم بین المللی همچون محورهای اصلی این دیدار محسوب می شد. ارتشبد سرگئی شویگو وزیر دفاع فدراسیون روسیه عصر امروز در صدر هیأت بلندپایه ای از مقامات نظامی این کشور وارد تهران شد.