میزگرد مبارزه با تروریسم و افراطی گری در غرب آسیا در تبیین فعالیتهای سردار سلیمانی

بهمن: اولین جلسه از سلسله نشست های علمی و مطالعاتی در حوزه تبیین فعالیتهای سردار شهید قاسم سلیمانی تحت عنوان «میزگرد تخصصی مبارزه با تروریسم و افراطی گری در منطقه غرب آسیا»، در مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امورخارجه برگزار گردید.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، در این جلسه مقرر است ابعاد میدانی، حقوقی و بین المللی مبارزه با تروریسم و نقش برجسته سردار شهید سلیمانی در مبارزه با تروریسم در منطقه غرب آسیا مورد بررسی قرار گید.
از مهم ترین مباحثی که مقرر است در این جلسه توسط سخنرانان و صاحب نظران مورد بحث و تشریح قرار گیرد میتوان به مبارزه با تروریسم و افراطی گری در غرب آسیا (با تاکید بر کشورهای عراق و سوریه، مبارزه با تروریسم در منطقه غرب آسیا از دیدگاه حقوق بین الملل، نقش سردار حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با تروریسم در منطقه غرب آسیا و نقش سازمان ملل متحد در حوزه ضد تروریسم در منطقه غرب آسیا اشاره نمود.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، در این جلسه ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، عباسعلی کدخدایی رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین المللی پرونده ترور و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، ایرج مسجدی سفیر پیشین ایران در عراق و… حضور دارند.