منابع خبری تائید كردند؛ ادامه انفجارها در مصیاف سوریه بعد از تجاوز رژیم صهیونیستی

بهمن: منابع خبری اعلام نمودند که انفجارهای مداوم ۴ ساعت بعد از هدف قرار دادن انبارهای نظامی در منطقه مصیاف سوریه همچنان ادامه دارد.

به گزارش بهمن به نقل از مهر، دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام نمود که انفجارهای مداوم ۴ ساعت بعد از هدف قرار دادن انبارهای نظامی در منطقه مصیاف سوریه همچنان ادامه دارد.
گفته شده انفجارها بعد از بمباران منطقه مذکور از طرف جنگنده های رژیم صهیونیستی رخ داده است. دیگر منابع عربی نیز تائید کردند که انفجارهای ثانویه مهیب ناشی از مهمات همچنان در مرکز مطالعات و تحقیقات علمی در مجاورت مصیاف شهر حماه ادامه دارد.
چند ساعت قبل از این، خبرگزاری سوریه در استان حماه اعلام نموده بود که سامانه پدافندی سوریه با اهداف متخاصم بر فراز مصیاف مقابله کرده است.
تصاویر انتشار یافته از مصیاف نشان میدهد که در نتیجه حملات روز پنجشنبه در آن منطقه آتش و دود بلند شده است.
خبرگزاری رسمی سوریه، سانا در رابطه با حملات به مصیاف گفته است که حداقل دو غیرنظامی در نتیجه این حملات زخمی شده اند و این حملات تلفات مادی و حریق در بعضی از اماکن را برجای گذاشته است.
دیده بان حقوق بشر سوریه نیز اعلام نمود که حملات تل آویو به مصیاف اهدافی متعلق به نیروهای غیرسوری را هدف قرار داده است. این منبع ادعا کرد که چندین حمله هوایی در شب گذشته مقرهای نظامی، سایت ها و انبارهای تسلیحات و مهمات متعلق به نیروهای غیرسوری را هدف قرار دادند و این حملات به از میان رفتن سلاح و مهمات در مناطق مورد هدف منجر گردید است. به ادعای دیده بان حقوق بشر سوریه مستقر در لندن، یکی از افسران نیروی هوایی سوریه بعد از حملات اخیر به مصیاف مفقود شده است. با اینحال هنوز جزییات دقیقی از این حملات اعلام نشده و معین نیست که این حملات تلفات انسانی داشته است یا خیر؟

منبع: