معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور خبر داد پوشش دهی تربیتی و فرهنگی خانواده زندانیان

بهمن: به گزارش بهمن، کرمان معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور از تخصیص اعتبار برای اشتغال زندانیان در کرمان در مسافرت استانی ریاست جمهوری و هیئت دولت اطلاع داد.
انسیه خزعلی امروز ۲۱ مردادماه در بازدید از بند نسوان زندان مرکزی کرمان در جمع زندانیان این مجموعه بیان نمود: زندان می تواند برای شما که به هر علتی در اینجا هستید، یک آموزشگاه یا دانشگاه باشد تا متوجه خطاهای خود شوید چونکه مشاهده می شود خیلی از شما به خاطر ندانم کاری در شرایط بدی قرار گرفته اید
وی ادامه داد: امیدوارم مساله صدمه زدایی را از خودتان شروع کنید؛ آقای رئیس جمهور تاکید دارند سلامت روان زنان باید برگردد چونکه زنان محور خانواده بوده و در آن بسیار تاثیر گذار هستند.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور ضمن اشاره به این که یکی از این صدمه ها گرفتاری در دام مواد مخدر است اظهار داشت: امیدواریم بسیاری از عزیزانی که در راه هستند متنبه شده و بتوانند نسبت به پاکسازی خود اقدام نمایند.
خزعلی از اعتبار اختصاص داده شده در این سفر برای اشتغالزایی زندانیان در کرمان اطلاع داد و اظهار داشت: این اعتبار برای مهارت آموزی و یادگیری مهارت در زندان اختصاص داده شده است تا باعث درآمدزایی شود چونکه بیشتر افراد گلایه دارند بعد از آزادی از زندان به علت داشتن سوء پیشینه با مشکل شغل مواجه می شوند.
وی در ارتباط با پوشش دهی خانواده زندانیان هم افزود: برنامه ای ریخته شده تا خانواده زندانیان را در زمینه فرهنگی و تربیتی پوشش دهی داشته باشیم و امیدواریم بزودی جزئیات اعلام شده و خانواده ها زیر پوشش قرار بگیرند.
خزعلی از زندانیان خواست مشکلات خویش را به صورت مکتوب تحویل دهند تا آن هایی که در حیطه وظایف قوه مجریه هستند پیگیری شوند.
شایان ذکر است معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور ضمن بازدید از مهدکودک زندان، هدایایی هم به کودکان حاضر در مهدکودک تقدیم کرد.

منبع: