یك جدایی دیگر در كابینه رژیم صهیونیستی؛ دستیار نفتالی بنت از سمت خود کناره گیری کرد

به گزارش بهمن منابع خبری از استعفا و کناره گیری دستیار شخصی نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر می دهند.
به گزارش بهمن به نقل از مهر، منابع خبری از استعفا و کناره گیری دستیار شخصی نخست وزیر رژیم صهیونیستی به علل نامعلوم خبر می دهند. کناره گیری دستیار نخست وزیر رژیم صهیونیستی از جانب خود نفتالی بنت در یک پست توئیتری هم تائید شده است.

نفتالی بنت در پست توئیتری خود درباره کناره گیری دستیار اصلی اش گفته است: «نائومی ساسون»، روز دوشنبه تصمیم گرفت سمت خویش را ترک کند.

نخست وزیر جنجالی رژیم صهیونیستی که این روزها با خطر از دست دادن اکثریت ائتلاف تحت حمایتش در پارلمان رژیم صهیونیستی دست و پنجه نرم می کند، درباره کناره گیری دستیارش گفته است: «من در سال ۲۰۱۶ با نائومی آشنا شدم. او کار خویش را در دفتر من در وزارت آموزش و پرورش شروع کرد و از آن زمان رشد کرده است و راه طولانی را با من طی کرده است. بعنوان مدیر دفتر، بعنوان دستیار شخصی و بعنوان فرد حرفه ای و مهم تر از همه – بعنوان یک همکار او سال ها با من همراه بوده است.»

با وجود تائید خبر کناره گیری دستیار نفتالی بنت، اما علت استعفای او اعلام نشده است.

استعفا و جدایی دستیار نفتالی بنت در شرایطی انجام شده که نخست وزیر رژیم صهیونیستی با موجی از کناره گیری ها و استعفاها روبرو است. منابع صهیونیستی هفته گذشته هم از استعفای «تال گان تزوی» رئیس دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اطلاع داده بودند. گان تزوی از نزدیک ترین افراد به نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی محسوب می شد که در یک دهه اخیر از زمان ورود وی به عرصه سیاسی در کنارش حضور داشت.

اما استعفای گان تزوی هم تنها ۱۰ روز بعد از استعفای فرد دیگری با نام «شمریت مئیر»، مشاور سیاسی نفتالی بنت رخ داده بود و منابع صهیونیستی ضمن اشاره به اختلافات میان گان تزوی و شمریت مئیر عنوان کردند که روابط میان این دو هیچگاه خوب نبود اما با استعفای هر دوی آنها، به نظر می آید نفتالی بنت به شکل جدی تلاش دارد وضعیت کابینه ائتلافی را از بحرانی که گریبانگیرش شده خارج کند و از فروپاشی کابینه جلوگیری نماید، که حالا با استعفای دستیار اصلی اش روبرو شده است. خبرگزاری مهر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید