انتخابات هیئت رئیسه جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت

به گزارش بهمن دبیر اول جبهه پیشرفت رفاه و عدالت از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه تشکل متبوع خود در انتها خردادماه اطلاع داد.
محمدجواد محمدی نوری در گفتگو با ایسنا، ضمن اشاره به برگزاری دومین نشست شورای مرکزی جبهه پیشرفت، اظهار نمود: بررسی مباحث روز کشور همچون در حوزه اقتصادی و مباحث انتخابات هئیت رئیسه مجلس در سال جدید از محورهای دستور جلسه شورای بود و همینطور آئین نامه داخلی جبهه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد در نشست آتی آئین نامه جدید جبهه تدوین شود.
وی ضمن اشاره به این که ما در سال جدید به بررسی ساختار اهداف و عملکرد هر وزارت خانه در نشست های شورای مرکزی می پردازیم، اظهار داشت: ابعاد مختلف کارنامه وزرا و دستگاههای اجرایی از موضوع هایی است که بنا داریم در هر نشست مورد بررسی اجمالی قرار دهیم و با تهیه گزارش های کیفی از هر وزارت خانه، نظرات مشورتی را به دولت در جهت تحقق اهداف به وزرا اعلام نماییم.
نوری اضافه کرد: همینطور تصمیم گرفته شد در زمینه نحوه ادامه همکاری و کمک به ساختار شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی هم پیشنهاداتی تنظیم نماییم و به مسؤلان شورای وحدت عرضه دهیم تا فعالیتهای این شورا با جدیت بیشتر پیگیری شود و زمینه همکاری ها بشکلی منسجم پیش رود و در نهایت فعالیتهای پرثمرتری با همکاری احزاب عضو شورای وحدت صورت گیرد.
دبیر جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت از برگزاری انتخابات هئیت رئیسه این تشکل سیاسی در انتها خردادماه اطلاع داد و تصریح کرد: عضوگیری برای جبهه همچون سیاست های مصوب سال قبل بود که مقرر است طی ابلاغیه ای به استان ها اعلام گردد. البته در نشست اخیر هم با تصویب اعضای شورای مرکزی، علی مدنی کرمانی بعنوان دبیر دوم جبهه پیشرفت تعیین شد.