علیپور: ضرایب درآمدی طرح توزیع یارانه ها کارشناسی نیست

بهمن: نماینده جویبار، سواد کوه و قائم شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ضرایبی که در طرح توزیع عادلانه یارانه کالاهای اساسی برای درآمد مردم تعیین شده، کارشناسی نیست.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، کمال علیپور در جلسه امروز (یکشنبه) مجلس در تذکری ضمن اشاره به آغاز طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه کالاهای اساسی از جانب دولت اظهار داشت: امیدوارم با جراحی اقتصادی که دولت شروع کرده است مردم از نگرانی درآیند.
وی ضمن اشاره به اعتراض جاماندگان از دریافت یارانه اظهار داشت: خیلی از افرادی که یارانه ۴۵ هزار تومانی را دریافت می کردند یارانه ای که اخیراً دولت پرداخت کرده را دریافت نکرده اند.
این نماینده مجلس با اشاره به اینکه «ضرایبی که در طرح توزیع عادلانه یارانه کالاهای اساسی برای درآمد مردم تعیین شده کارشناسی نیست»، تصریح کرد: به فردی که یک دستگاه خودروی پراید خریده است، می گویند که چون شما پراید خریدی یا این که گردش مالی شما در طول ۶ ماه به ۳۰ میلیون تومان رسیده یارانه به شما تعلق نمی گیرد؛ این مشکلات باید حل و نگرانی های مردم نسبت به وضعیت نابسامان اقتصادی برطرف شود.
علیپور همینطور اظهار داشت: مجلس انقلابی خیلی محکم از طرح های اقتصادی دولت حمایت می کند.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی هم در تذکری به مسؤلان اجرایی کشور خواهان رسیدگی به مبحث گرانی ها و کمبود کالاهای مورد نیاز مردم شد.

منبع: