دیدار رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستادکل نیروهای مسلح با رئیس دیدار رئیس سیزم

امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستادکل نیروهای مسلح در حاشیه هفتاد و هفتمین اجلاس عمومی سیزم در کشور پرو با ژنرال پیکیریلو رئیس شورای بین المللی ورزش های نظامی (سیزم) ملاقات و گفتگو کرد.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، در این دیدار امیر فولادی ضمن گزارش مختصری از فعالیتهای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حوزه مسابقات نظامیان جهان، پیشنهاداتی در مورد برنامه های غیر رقابتی در سیزم مانند کوهنوردی و همینطور برگزاری همایش های علمی – پژوهشی و دوره های مختلف آموزشی و تبادل مربی در میان کشورهای عضو شورای بین المللی ورزش های نظامی عرضه کرد که مورد استقبال رئیس سیزم قرار گرفت.
در ادامه ژنرال پیکیریلو ایران را بعنوان یکی از کشورهای فعال در حوزه ورزش های نظامی یاد کرد و ضمن تشکر از فعالیتهای انجام شده و برنامه پیشبینی شده برای صعود مشترک به قله دماوند، عنوان کرد: برای رقابت های تکواندو نظامیان به ایران خواهد آمد.
نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با محوریت سپاه پاسداران میزبان بیست و ششمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی سیزم است که در آبان ماه سالجاری برگزار می شود. همینطور برنامه صعود مشترک به قله دماوند با دعوت از کشورهای عضو سیزم در شهریور ماه سال جاری به مناسبت هفته دفاع مقدس با محوریت ارتش جمهوری اسلامی ایران اجرا خواهد شد.

منبع: