خطیب مسجدالاقصی: باید مراقب نیرنگ صهیونیست ها باشیم

به گزارش بهمن خطیب مسجد الاقصی با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی در پیشبرد و اجرای طرح های خود در قدس ناکام ماند، اظهار داشت: باید مراقب نیرنگ صهیونیستها باشیم.

به گزارش بهمن به نقل از فلسطین الیوم، «شیخ عکرمه صبری» خطیب مسجد الاقصی تصریح کرد که دشمن صهیونیستی به رغم حملات و تجاوزات ضد ساکنان قدس، در پیشبرد و اجرای طرح های خود ناکام ماند و نتوانست خواسته های گروهک های تندرو در ارتباط با قربانی کردن در مسجد الاقصی را برآورده کند.
بر اساس این گزارش، شیخ عکرمه صبری تصریح کرد که ۵ روز سیاه به پایان رسید و به یاری خداوند اعتکاف در مسجد الاقصی را آغاز خواهیم کرد و در ۱۰ روز پایانی ماه مبارک رمضان، هیچ غیرمسلمانی نباید وارد این مسجد مبارک شود.
شیخ صبری ضمن اشاره به این که هیچ کدام از شهرک نشینان به تنهایی و بدون همراهی نیروهای امنیتی جرأت تعرض به مسجد الاقصی را ندارند، خاطرنشان کرد که باید مراقب نیرنگ و توطئه های اشغالگران باشیم.
این درحالی است که در ادامه تحولات اراضی اشغالی، روز گذشته وزارت اوقاف اسلامی قدس اعلام نمود که در ۵ روز اخیر، در مجموع ۳۶۷۰ شهرک نشین اشغالگر صهیونیست به مناسبت عید یهودی پسح به مسجد الاقصی تعرض کردند.
پیشتر جنبش مقاومت اسلامی حماس در اطلاعیه ای، به منظور دفاع از «مسجدالاقصی» در روز جمعه فراخوان «بسیج عمومی» صادر کرد. در بیانیه جنبش مقاومت اسلامی حماس آمده است که لازم است عموم فلسطینیان به منظور دفاع از قبله اول مسلمانان، در دفاع از مسجدالاقصی برخیزند و در روز جمعه به پشتیبانی از این مسجد بپردازند.

منبع: