قاسم پور خبر داد: بررسی راه های تثبیت شغل کارگران باتوجه به افزایش حقوق، در کمیسیون اجتماعی مجلس

بهمن: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از ارائه گزارش مجموعه اقدامات دولت برای تثبیت شغل کارگران باتوجه به افزایش حقوق آنها، در جلسه امروز این کمیسیون آگاهی داد.

فاطمه قاسم پور در گفت و گو با ایسنا، در تشریح جلسه امروز (سه شنبه، ۲۳ فروردین) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جلسه امروز کمیسیون در ارتباط با موضوع افزایش حقوق کارگری بود، بر این اساس که حال که این افزایش حقوق اتفاق افتاده، چه تمهیداتی باید اندیشیده شود که این افزایش، احیانا منجر به این نشود که افراد شغلشان را از دست بدهند.

وی اضافه کرد: چون ممکنست تعدادی از کارگاه های کوچک و بعضی کارفرمایان نسبت به این افزایش حقوق به تعدیل نیرو روی آورند.

رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس اشاره کرد: در این نشست نمایندگان دولت گزارش مجموعه اقداماتی که طراحی نموده اند تا به تثبیت شغل منجر شود را، ارائه کرده و نمایندگان عضو کمیسیون نیز آنرا بررسی کردند که در بعضی موارد، نمایندگان نکات تکمیلی داشتند و در بعضی موارد نیز انتقاداتی عنوان شد.

قاسم پور اشاره کرد: در نهایت قرار بر این شد که این جلسات ادامه پیدا کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس درباره مهمانان حاضر در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی نیز اظهار داشت: در این نشست رعیتی فرد معاون وزارت کار، رییس سازمان امور مالیاتی کشور، نمایندگانی از سازمان تامین اجتماعی و برادران معاون وزارت صمت حضور داشتند.

منبع: