وزارت بهداشت یمن: در حملات بامدادی به صنعاء ۱۲ غیرنظامی به شهادت رسیدند

به گزارش بهمن وزارت بهداشت یمن با صدور اطلاعیه ای اعلام نمود که در حملات صبح امروز به صنعاء تا کنون ۱۲ غیرنظامی شهید و ۴ تَن دیگر زخمی شدند.

به گزارش بهمن به نقل از المسیره، وزارت بهداشت یمن امروز شنبه اطلاعیه ای را در مورد حملات اخیر جنگنده های متجاوز سعودی به «صنعاء» یمن صادر کرد. این وزارت خانه در بیانیه خود به شمار قربانیان در جریان حملات مذکور اشاره نمود.
بر اساس این گزارش، وزارت بهداشت یمن در بیانیه خود آورده است: در جریان حملات بامدادی به صنعاء که توسط جنگنده های سعودی اتفاق افتاد، ۱۲غیرنظامی به شهادت رسیدند. این درحالی است که ۴ نفر هم زخمی شدند.
طبق اعلام وزارت بهداشت یمن، قربانیان و مجروحان جملگی از اهالی منطقه سبعین در صنعاء هستند.
این درحالی است که شب گذشته «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت: تأسیسات آرامکو در جده و تأسیسات حیاتی عربستان در ریاض پایتخت این کشور را هدف قرار دادیم و نام این عملیات، عملیات سوم شکست محاصره ضد عربستان است.
وی اشاره کرد: این عملیات در پاسخ به تجاوزات ائتلاف سعودی و آغاز هشتمین سال ایستادگی در مقابل جنایات ائتلاف سعودی- اماراتی است. نیروهای یمنی در جریان عملیات مذکور، پالایشگاه های رأس تنوره و رابغ هدف چند حمله پهپادی قرار گرفت. همینطور جیزان و نجران هم هدف قرار گرفتند.