برندهای مطرح ظروف آشپزخانه

بهمن: اگر مایل به دانستن داستان هر یک از برند های معروف ظروف آشپزخانه هستید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

در این مقاله که پیش روی شماست، قصد داریم تا با معرفی “بهترین برند ظروف آشپزخانه” (یونیک، پاشاباغچه، جی سی سی و پارس اپال) که توانستند سهم خوبی از بازار را در اختیار بگیرند، را بر اساس نوع ظروف و ویژگی های بارز تولید در اختیار شما قرار دهیم. هر یک از این برندها تاریخچه دارند، که دانستن برخی آن خالی از لطف نیست. به خصوص اگر شما به طور حرفه ای در زمینه آشپزی یا ظروف آشپزخانه فعالیت می کنید. بد نیست سطح اطلاعات تان را در این زمینه بالا ببرید. اگر مایل به دانستن داستان هر یک از این برند ها هستید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

 

برند پاشاباغچه

اولین مورد از لیست برند های مطرح ظروف آشپزخانه: به برند پاشاباغچه اختصاص دارد. پاشا‌باغچه برندی ترکیه ای است. که در زمینه تولید ظروف سرو غذا و نوشیدنی فعالیت دارد. از جمله ظروف تولید شده از این برند می توان به گیلاس ها، پیش دستی ها، کیک خوری، ظروف غذاخوری و لیوان های کریستالی اشاره کرد.

گسترش فروشگاه های خرده فروشی در سراسر کشور

پیش از این، فروش محصولات پاشاباغچه فقط به صورت عمده در کشور ترکیه بود و خریداران عمده ظروف را درب کارخانه تحویل می گرفتند و در سراسر کشور توزیع می کردند. بنابراین محصولات پاشا‌باغچه، همچنان نمایندگی نداشت. بنابراین جای خالی یک نمایندگی از این برند در هر شهر، به شدن احساس می شد. اما در سال ۱۹۵۷ بود که پاشا‌باغچه بار دیگر بازار لوازم خانگی را غفلگیر کرد و محصولات تولیدی خود را در فروشگاه های خرده فروشی آنکارا، استانبول و ازمیر به معرض فروش گذاشت.

رویکرد برند پاشاباغچه

ویژگی که سبب تمایز رویکرد برند تولید کننده ظروف پاشا‌باغچه با سایر برند های موجود در بازار تولیدات ظروف و لوازم آشپرخانه می شود، به طراحی منحصر به فرد، تمرکز بر روی انتخاب نوع متریال و فرآیند های پرداخت باز می گردد. است. پاشا‌باغچه در تولید محصولات خود، از سنت الهام گرفته است و ایده های غیر منتظره، طنز و تازگی را در نوع طراحی محصولات خود پیاده سازی می کند. همچنین برای ایجاد رویکردهای خلاقانه و جدید، به سراغ افرادی ماهر و کارکشته در این زمینه می رود.

 

برند یونیک (Unique)

برند یونیک؛ در جایگاه دوم  بهترین های آشپزخانه قرار گرفته است.ظروف یونیک(Unique)، یکی از برند هایی است که محصولات آن در اکثر فروشگاه های لوازم  و ظروف خانگی و آشپزخانه دیده می شود. شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که محصولات برند یونیک ساخت کدام کشور هستند و در جواب پاسخ های ضد و نقیضی هم شنیده باشید. برند یونیک تحت لیسانس بریتانیا است. اما تولید انبوه آن در جمهوری خلق چین انجام می شود. یونیک برندی نوپاست که در کنار برند های مطرح و قدیمی بازار، عرض اندام کرده است. اما تفکر و برنامه ریزی که در پشت پرده تولید محصولات این برند وجود داشت، این برند را به یکی از قدرت های برتر بازار لوازم آشپزخانه تبدیل کرده است.

تشخیص یونیک اصل از یونیک تقلبی

در هر صنعتی بخصوص تولید کننده ظروف آشپزخانه،افرادی که قصد دارند با تولید محصولات تقلبی و بی کیفیت، از نام یک برند محبوب سوء استفاده کنند و محصولات خود را با همان نام در بازار به فروش برسانند. اما این وظیفه ماست که با بالا بردن آگاهی و اطلاعات مان در این زمینه، محصولات اصل را از تقلبی تشخیص دهیم و فریب افراد سودجو را نخوریم.  با محبوبیت این برند در بازار ظروف آشپزخانه تولید نمونه های تقلبی محصولات یونیک نیز به طور عجیبی افزایش یافته و این احتمال وجود دارد که شما محصول فیک را به جای محصول اصلی بخرید. به همین علت ما در ادامه این بخش، چند روش برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن محصولات یونیک را معرفی میکنیم:

 

  • دقت به لوگوی یونیک: برای تشخیص اینکه محصول یونیک تقلبی است یا اصلی کافی استُ با دقت به محصول نگاه کنید و لوگی آن را لمس کنید. همه لوگو محصولات یونیک برچسته هستند و یا روی محصول حک شده اند. البته نام برند یونیک نیز نباید بدون هیچ پسوند و یا پیشوندی، هم بر روی بدنه محصول و هم بر روی جعبه آن درج شده باشد و فقط کلمه Unique به چشم میخورد.

 

  • نام کشور سازنده: نام کشور سازنده نیز بایستی به درستی بر روی جعبه محصول درج شده باشد. همانطور که پیش از این اشاره کردیم، محصولات یونیک تحت لیسانس بریتانیا و ساخت کشور چین هستند و معمولاْ یا ساخت چین بر روی محصول وجود دارد و یا PRC که مخفف جمعوری خلق چین است. بنابراین اگر بر روی جعبه نام یک کشور دیگر نوشته شده بود و یا چیزی وجود نداشت، بدانید که این محصول تقلبی است.

 

  • بررسی شناسه محصول: شناسه محصولات اورجینال از برند یونیک، تشکیل شده از ۲ کاراکتر و یک کد چهار رقمی است. دو کاراکتر حروف U و N  هستند که نمایانگر نام کشور انگلستان هستند. این دو کاراکتر در کلیه شناسه ها ثابت است اما کد برای هر محصول متفاوت و منحصر به فرد است. بنابراین یکی دیگر از مواردی که باید هنگام خرید به آن توجه کنید، این است که بارکد بر روی جعبه با، بارکد درج شده روی محصول یکی باشد.

 

 

برند پارس اپال (Pars Opal)

شرکت پارس اپال؛ در جایگاه سوم از لیست  ۴ تا از بهترین برند ظروف آشپزخانه قرار گرفته است. برند ایرانی و محبوب پارس اپال در ابتدا با نام تجاری مهفام، فعالیت تجاری خود را در اواخر سال ۱۳۷۵ شمسی در ایران آغاز نمود. پس از آن با هدف توسعه و گسترش حیطه فعالیت خود در حوزه صنایع تولید ظروف آرکوپال، در سال ۱۳۸۳ بود که ظروف آرکوپال خود را تحت مدرک و مجوز یک شرکت بریتانیای به نام الکتروگلس به بازار لوازم آشپزخانه عرضه کرد. تحولی که برند پارس اپال در حوزه سرویس های پذیرایی و غذاخوری آرکوپال ایجاد کرد را نمی توان نادیده گرفت. تا پیش از این ایران کشوری بود که سرویس و ظروف آرکوپال را از خارج از کشور وارد می کرد و تخصصی در ساخت ظروف اپال نداشت. همچنین به دلیل وارداتی بودن و قیمت بالای این ظروف، اغلب مردم قادر به خرید آن نبودند و یک عده اقلیت از این ظروف آرکوپال استفاده می کردند که متعلق به طبقه اشراف بودند. خوشبختانه با دستیابی به این موفقیت بزرگ، استفاده از ظروف آرکوپال برای تمامی اقشار جامعه فراهم شد و برگ جدیدی در صنعت ظروف آشپزخانه رقم خورد. پیشرفت، نوآوری در طراحی و به روز بودن محصولات از اولویت های اصلی این شرکت بوده و نظراتی که از مشتریان دریافت کردیم نیز گواه این مدعاست که در این امر موفق عمل کرده ایم.

 

برند جی سی سی(JCC)

جهان کریستال؛ در جایگاه چهارم از لیست بهترین برند آشپزخانه قرار گرفته است. برندی معروف و نام آشنا در حوزه تولید ظروف کریستالی JCC در ایران شناخته میشود. این کارخانه در شهرک صنعتی شمس آباد در اتوبان تهران قم واقع شده است. خط تولید این کارخانه (جهان کریستال) با بهره برداری از جدید تکنولوژی تولید ظروف شیشه و کریستال توانسته سهم بزرگی از بازار ظروف آشپزخانه داشته باشد.

راز موفقیت جی سی سی

  • بهره گیری از پیشرفته ترین تکنولوژهای روز دنیا: کارخانجات جهان کریستال با به کارگیری جدید ترین و بروزترین ماشین آلات روز دنیا، قادر به تولید سالیانه ۶۰۰۰۰ تن محصولات کریستالی هستند. که بخش عظیمی از این مقدار به کشور های دیگر صادر می شود.
  • استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه استاندارد: متریالی که برای تولید محصولات کریستالی خود به کار می گیریم دوستدار محیط زیست بوده و طی فرآیند های استاندارد ساخته و پرداخته می شوند. این برند از مرغوب ترین مواد اولیه برای ساخت ظروف کریستالی استفاده می کند تا کمترین آسیبی به سلامت افراد و محیط زیست نرساند.
  • تنوع بالای محصولات کریستالی جی سی سی: همانطور که می دانید، ماندن در بازار رقابت ها، مستلزم این است که شما هر روز برگ جدیدی را رو کنید. اگر قادر نباشید پا به پای رقبای تجاری خود پیش بیایید، خیلی زود باید میدان را خالی کرده و نتیجه را به رقیب تان که سرسخت تر از شما بوده و بیشتر از شما تلاش کرده واگذار کنید. برند معروف جی سی سی نیز برای جلوگیری از حذف شدن و ماندن در بازار رقابت ها، تمامی تلاش خود را برای تولید محصولات متنوع و البته با کیفیت به کار گرفته تا بتواند رضایت مشتریان خود را در تمامی زمینه ها جلب نماید. نمونه های مختلفی از ظروف کریستال جی سی سی در فروشگاه ظروف آشپزخانه ظرف تو موجود است که شما می توانید با مراجعه به بخش فروشگاهی این سایت، از انواع مدل های آن دیدن کرده و نمونه ای که بیشترین هماهنگی را با سلیقه شما دارد، خریداری نمایید. محصولات موجود در سایت شامل انواع ظروف تکی و سرویس های سرو و پذیرایی است که سلایق مختلفی را در بر می گیرد.موجود در سایت شامل انواع ظروف تکی و سرویس های سرو و پذیرایی است که سلایق مختلفی را در بر می گیرد.

 

برگرفته از بخش وبلاگ فروشگاه اینترنتی ظروف آشپزخانه ظرف تو(www.zarfeto.com) اگر تمایل دارید این محتوا را به صورت کامل مطالعه کنید که به معرفی کامل این چهار برند فعال در حوزه ظروف آشپزخانه است میتوانید به اینجا مراجعه کنید.

شماره تلفن: ۰۳۱۳۲۲۴۲۹۱۵

ایمیل:info@zarfeto.com

آدرس:اصفهان، خیابان عبدالرزاق، روبه روی گز کرمانی، فروشگاه ظرف تو