در محكومیت عادی سازی روابط با تل آویو؛ مردم بحرین ضد آل خلیفه تظاهرات برگزار کردند

به گزارش بهمن مردم بحرین بار دیگر در اعتراض به نرمال سازی روابط آل خلیفه با رژیم صهیونیستی، دست به برگزاری تظاهرات زدند.

به گزارش بهمن به نقل از صوت المنامه، بحرینی ها همچنان به سلسله اعتراضات خود به نرمال سازی روابط توسط آل خلیفه با رژیم صهیونیستی ادامه می دهند.
بر اساس این گزارش، مردم بحرین تظاهرات مذکور را در شهر «سنابس» برگزار کردند و طی آن با سَر دادن شعارهایی اقدام آل خلیفه در امضای توافقنامه نرمال سازی با رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کردند.
از سوی دیگر، معترضان بحرینی همینطور با سر دادن شعارهایی ضد آل خلیفه خواهان آزادی فوری زندانیان سیاسی در این کشور شدند. بحرینی ها تاکید کردند که زندانیان سیاسی باید بدون قید و شرط آزاد شوند.
پیشتر جمعیت الوفاق بحرین به تعیین سفیر آل خلیفه در تل آویو واکنش نشان داد. شیخ حسین الدیهی، معاون دبیرکل جمعیت بحرین اظهار داشت که خالد یوسف الجلاهمه سفیر بحرین در تل آویو تنها نماینده خود و کسی است که او را اعزام کرده است.
الدیهی اظهار داشت: به الجلاهمه می گوئیم که تو تنها نماینده خود و کسی هستی که تو را اعزام کرده است و نماینده بحرین نیستی. معاون جمعیت الوفاق اضافه کرد: ملت بحرین از الجلاهمه مبرا بوده و او را به رسمیت نمی شناسند همچنانکه رژیم اشغالگر را تا نابودی کامل این رژیم هیچگاه به رسمیت نخواهند شناخت.
وی خاطرنشان کرد: بحرین همچنان در کنار فلسطینیان باقی خواهد ماند و نرمال سازی روابط با رژیم صهیونیستی هم خیانت و ننگ است.