اعضای شورای راهبردی جبهه وحدت ملی استان همدان عرضه شدند

به گزارش بهمن همدان دبیر جبهه وحدت ملی استان همدان اظهار داشت: جبهه ملی وابسته به جناحین چپ و راست نیست و آنچه به نفع مردم است و مردم از آن منتفع می شوند، هدف وحدت ملی است.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، علی جلالوند در مراسم اهدای احکام اعضای شورای راهبردی جبهه وحدت ملی استان همدان، اظهار نمود: وحدت ملی یک تشکیلات غیرانتفاعی است و ما بصورت مطالبه محور در تمام حوزه ها فعالیت خواهیم کرد.
جلالوند با اعلان اینکه آنچه به نفع مردم است و مردم از آن منتفع می شوند، هدف وحدت ملی است، اشاره کرد: مطالبه گری حق تمام شهروندان است اما اگر بصورت تشکیلاتی و ساختاری باشد، می توانیم بصورت جدی تری برای حل مشکلات و پروسه توسعه، ورود پیدا نماییم.
وی افزود: وحدت ملی وابسته به چپ و راست نیست و من هم در استان همدان به تمام سلایق، احترام می گذارم چون فراجناحی بودن، چاره مشکلات امروز ما است.
جلالوند با اعلان اینکه ۱۲۴ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، عضو جبهه وحدت ملی هستند، گفت آقای توسلی که در انتخابات اخیر بعنوان نماینده حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ به مجلس شورای اسلامی وارد شد، عضو جبهه وحدت ملی هستند.
وی اشاره کرد: وحدت ملی بیش از پنج هزار عضو اصلی دارد و ما برمبنای گام دوم انقلاب، فعالیت می نماییم.
جلالوند با اعلان اینکه برنامه ما پشتوانه قوی دارد، اظهار نمود: ما می خواهیم مطالبه محور عمل نماییم و آن شخصی که حول محور پرچم، قانون و رهبری عمل کند را با تمام توان، حمایت خواهیم کرد.
به گزارش بهمن به نقل از ایسنا، در این مراسم امیررضا یوسفیان، رضا میرزایی، محمد رحمانی، محمد صادق حسینی پارسا، مسعود پورصالحی، اعظم بهمنی، رحیم الوندی و حافظ سرمدی بعنوان اعضای شورای راهبردی استان همدان، عرضه شدند.

منبع: