در آستانه بازیهای یورو ۲۰۲۰؛ كشف یك بمب جاسازی شده در خودروی یك مقام ایتالیایی در رم

به گزارش بهمن شهردار پایتخت ایتالیا از کشف یک بمب جاسازی شده در خودروی متعلق به یکی از مقامات شهرداری قبل از آغاز بازی تیم های فوتبال ایتالیا و سوئیس اطلاع داد.

به گزارش بهمن به نقل از اسپوتنیک، «استادیو اُلمپیکو» شهر رم یکی از مکان هایی به حساب می آید که این روزها میزبان بازی های یورو ۲۰۲۰ است و شامگاه چهارشنبه این استادیوم میزبان بازی دو تیم فوتبال ایتالیا و سوئیس بود که با بُرد ایتالیا (سه بر صفر) به پایان رسید.
اما همچون حواشی جالب این بازی، خبر کشف یک بمب جاسازی شده در خودروی متعلق به یکی از مقامات شهرداری رم به نام «مارکو دوریا» بود که اندکی قبل از آغاز این مسابقه فوتبال به سرعت منتشر گردید.
«ویرجینیا راگی» شهردار شهر رم در یک پیام توئیتری در اینباره نوشت: «یک بمب در خودروی مارکو دوریا، رئیس کمیته توسعه پارک ها و ویلاهای تاریخی در رم پیدا شد. یک حقیقت بسیار خطرناک، من اتحاد و همبستگی کامل خویش را اعلام می کنم».
گفته می شود که این وسیله منفجره که از باروت و گلوله ساخته شده بود، در داخل اتومبیل دوریا و درست در فاصله چند کیلومتری از استادیو المپیکو، محل برگزاری بازی های یورو ۲۰۲۰ – جاسازی شده بود.
طبق گزارش رسانه های محلی، پلیس ایتالیا بعد از کشف این بمب منطقه مورد نظر را محاصره و تیم خنثی کننده بمب آنرا به طور کنترل شده ای منفجر کردند.

منبع: